مدیر سابق گریلا گیمز به عنوان مدیر استراتژی استودیو های پلی استیشن منصوب شد

به گزارش دَبی بلاگ، مدیر، کارگردان و تهیه کننده اجرایی استودیو خالق مجموعه بازی هورایزن (Horizon) پس از چیزی حدود 20 سال استودیو گریلا گیمز (Guerrilla Games) را ترک خواهد نمود و از این به بعد به عنوان رئیس استراتژی های توسعه در استودیوها پلی استیشن (PlayStation Studios) فعالیت خواهد نمود.

مدیر سابق گریلا گیمز به عنوان مدیر استراتژی استودیو های پلی استیشن منصوب شد

آنجی اِسمتس (Angie Smets) به مدت دو دهه بخش جدایی ناپذیری از استودیو گریلا گیمز بوده است و به این استودیو یاری کرد تا دو فرنچایز اصلی این استودیو و دو فرنچایز مهم پلی استیشن یعنی کیلزون (Killzone) و هورایزن خلق گردد تا به این ترتیب این استودیو که در سال 2005 به وسیله سونی تصاحب شد، در گذر زمان به بخش مهمی از استودیوهای داخلی پلی استیشن تبدیل گردد. پس از اینکه هرمن هالست، مدیر سابق استودیو گریلا گیمز که اکنون مدیر استودیوهای پلی استیشن است، از گریلا گیمز خارج شد، نقش اِسمتس در بخش مدیریتی استودیو گریلا گیمز پررنگ تر هم شد.

او در بیانیه خبری خود در رابطه با این اتفاق اعلام نموده است: حضور و کار کردن در استودیو گریلا گیمز در این دو دهه گذشته یک رؤیای کامل بوده است. من افتخار می کنم که در کنار بعضی از باهوش ترین و خونسردترین افراد این صنعت کار نموده ام و از همه چیزهایی که در کنار سایر افراد استودیو گریلا یاد گرفته ام، ممنونم. ما به عنوان یک تیم دستاوردهای زیادی داشته ایم و من به طور باورنکردنی به همه بازی هایی که با هم منتشر نموده ایم، افتخار می کنم.

رئیس تازه استراتژی های توسعه در استودیوهای پلی استیشن در ادامه صحبت های خود بیان نمود: در نهایت، از یان بارت ون بیک (Jan-Bart van Beek) و میشل ون در لیو (Michiel van der Leeuw) تشکر ویژه ای می کنم. انگار همین دیروز بود که در کنار یکدیگر در حال کشف چگونگی ساخت و عرضه اولین بازی کیلزون بودیم. ما نمی دانستیم که روزی در نهایت با هم رهبری استودیو گریلا گیمز را بر عهده خواهیم داشت. شما برای من مثل برادر شده اید و هیچ راهی برای تشکر کافی از شما وجود ندارد. دلم برایت تنگ خواهد شد.

پس از خروج اسمتس، تیم مدیریتی استودیو گریلا متشکل از جوئل اشلر (Joel Eschler) به عنوان مدیر فراوری و مدیر استودیو، هلا اشمیت (Hella Schmidt) به عنوان مدیر عمومی و مدیر استودیو و یان-بارت ون بیک (Jan-Bart van Beek) به عنوان مدیر هنری و مدیر استودیو خواهد بود.

این استودیوی هلندی اعلام نموده که به تیم مدیریتی تازه خود اطمینان کامل دارد و به هواداران اطمینان خاطر داده که همچنان روی توسعه دنیای مجموعه بازی هورایزن با یک ماجراجویی تازه با حضور قهرمان سری یعنی اِیلوی (Aloy) و یک پروژه آنلاین دیگر متمرکز است.

این دومین باری است که در سال های اخیر یکی از مدیران استودیو گریلا گیمز این استودیو را ترک می نماید و به سمت مدیریتی مهمی در استودیوهای پلی استیشن دست پیدا می کنم. در سال 2019 میلادی هم اعلام شد که هرمن هالست، مؤسس و مدیر سابق گریلا گیمز، از این استودیو جدا خواهد شد و وظیفه مدیریت و نظارت بر استودیوهای جهانی پلی استیشن را بر عهده خواهد گرفت. این واقعیت که دو مدیر سابق استودیو گریلا اکنون سمت های مدیریتی مهمی در استودیوهای پلی استیشن دارند، نشان می دهد که پلی استیشن باور دارد که استودیو گریلا گیمز به خوبی اداره می گردد و از مدیریت قدرتمندی برخوردار است.

منبع: Game Developer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1402 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 30012

به "مدیر سابق گریلا گیمز به عنوان مدیر استراتژی استودیو های پلی استیشن منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر سابق گریلا گیمز به عنوان مدیر استراتژی استودیو های پلی استیشن منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید