عجیب ترین جریمه تاریخ فوتبال ایران

به گزارش دَبی بلاگ، اتفاقات و حواشی ملاقات هفته پایانی لیگ برتر بین استقلال و تراکتور که فزونی هفت بر یک آبی پوشان را به همراه داشت، زیر نظر کمیته انضباطی و ناظرین ویژه آن نهاده شد و پس از یک ماه آرای این ملاقات اعلام شد که عجیب ترین آن برای مدافع میانی اخراج شده سرخ پوشان تبریزی است.

عجیب ترین جریمه تاریخ فوتبال ایران

آرش قادری، مدافع میانی تراکتور در دقیقه 67 این مسابقه و در حالی که استقلال با نتیجه 4 بر یک پیش بود، با یک تکل بلند مانع از ورود امیرارسلان مطهری به محوطه جریمه و قرار گرفتن مهاجم آبی ها در موقعیت تک به تک شد که این خطا با کارت زرد دوم و اخراج او همراه بود ولی جریمه انضباطی نیز در پی داشته است.

کمیته انضباطی در یکی از آرای انضباطی ملاقات استقلال و تراکتور آورده است: آرش قادری، بازیکن تیم تراکتور به خاطر سلب موقعیت آشکار گل که منجر به اخراج شد، باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای عجیب در حالی جزو جرایم نقدی کمیته انضباطی محسوب می گردد که بازیکنان فوتبال بخاطر خطای مرتکب شده در همان زمین بازی هم کارت زرد یا قرمز دریافت می نمایند که آرش قادری نیز با اخراج مستقیم روبرو شد ولی با این وجود باید جریمه نقدی هم بدهد!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیشتر هم این جریمه نقدی عجیب را در لیگ برتر لحاظ نموده بود و در هفته پانزدهم که امیر شبانی، مدافع میانی پیکان یک موقعیت مسلم گلزنی از مس رفسنجان گرفت و خطای پشت محوطه جریمه انجام داد، 260 میلیون ریال جریمه کرد و امروز هم رای به جریمه 100 میلیون ریالی آرش قادری داد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 خرداد 1402 بروزرسانی: 28 خرداد 1402 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 30494

به "عجیب ترین جریمه تاریخ فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین جریمه تاریخ فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید