ماموریت سخت استقلال برای جذب ستاره های مورد نظر فکری، احتمال احضار مهدی قائدی به کمیته انضباطی استقلال

به گزارش دَبی بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- محمود فکری در جابجایی زمستانی نفراتی را مورد نظر دارد که جذب آنها تقریبا غیر ممکن است.

ماموریت سخت استقلال برای جذب ستاره های مورد نظر فکری، احتمال احضار مهدی قائدی به کمیته انضباطی استقلال

به گزارش خبرنگاران، سرمربی استقلال بازیکنانی را در لیست خرید خود قرارداده که یا خرید آنها ممکن نیست یا جذب آنها با رقمی بیشتر از حد عادی ممکن است. محمود فکری از مدتی پیش نام بازیکنانی که تمایل به جذب آنها دارد را در اختیار باشگاه قرار داده تا مدیران برای جذب آنها اقدام کنند. اما در لیست نفرات مورد نظر فکری نام بازیکنانی دیده می شود که جذب آنها کاری بسیار سخت است چرا که آنها همگی ستاره های تیم خود هستند و اغلب در تیم های بالای جدولی بازی می کنند.

در لیستی که فکری در اختیار باشگاه استقلال قرار داده نام میثم تیموری، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، امین قاسمی نژاد، میلاد جهانی، حامد پاکدل و مهدی کیانی دیده می شود، بازیکنانی که به جز کیانی همگی ستاره های تیم های خود هستند. طبیعی است در جابجایی زمستانی باشگاه ها حاضر نمی شوند ستاره های خود را از دست بدهند، مگر با دریافت ارقام نجومی که کار را از روال عادی خارج می کند. لیستی که فکری در اختیار باشگاه قرارداده است، شبیه لیست خرید تابستانی است چرا که در آن زمان اگر یک باشگاه ستاره خود را از دست بدهد، فرصت کافی برای انتخاب جانشینش را دارد. معمولا باشگاه ها در جابجایی زمستانی سراغ بازیکنانی می فرایند که از شرایط شان در باشگاه فعلی راضی نیستند نه بازیکنانی که ستاره های تیم های خود هستند.

مدیرعامل استقلال در مصاحبه روز گذشته ادعای عجیبی مطرح کرد. به نظر می رسد بازیکن مورد نظر باشگاه استقلال برای جانشینی علی کریمی، اشکان دژاگه است. در روزهایی که تیم های لیگ برتری مشغول تقویت خودشان در پست های مختلف هستند، استقلال هم بی کار ننشسته و در تلاش است بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند. اما روز گذشته احمد مددی در مصاحبه ای مدعی شد بازیکنی در حد علی کریمی جذب می کند، بازیکنی که در 2 فصل حضور در جمع آبی پوشان نمایش درخشانی داشت و یکی از ستاره های فوتبال ایران بود.

بازیکن مورد نظر مددی اشکان دژاگه است، بازیکنی که در سال های خاتمهی فوتبالش در تبریز حضور دارد و استقلالی ها امیدوار هستند او را به خدمت بگیرند. در این بین البته کمی عجیب است تراکتور که خودش یکی از مدعیان قهرمانی است، راضی به جدایی دژاگه شود و باید دید نقشه استقلال برای جذب این بازیکن چیست.

از طرفی باشگاه استقلال به هیچ عنوان از رفتار مهاجم تیم خود راضی نیست. مهدی قائدی ممکن است به کمیته انضباطی باشگاه استقلال احضار شود. مهدی قائدی بازیکنی است که در اعتراض به بالا نرفتن رقم قراردادش بعد از بازی با سپاهان در تمرین استقلال شرکت نکرده است. در این بین تلاش مدیران باشگاه استقلال برای برگزاری جلسه با قائدی هم بی نتیجه باقی مانده و او در روزهای اخیر مدیر برنامه هایش را به باشگاه فرستاده است.

این موضوعی است که دلخوری مدیران استقلال را به همراه داشته تا جایی که احمد مددی روز گذشته در مصاحبه ای مدعی شد قائدی با استقلال قرارداد دارد و با پیغام فرستادن چیزی حل نمی شود. گفته می شود در صورتی که قائدی فردا در تمرین استقلال شرکت نکند، به کمیته انضباطی باشگاه احضار می شود تا در مورد غیبت غیر موجه خود در تمرینات توضیح بدهد.

احمد مددی همچنین درخصوص غیبت مهدی قائدی گفت: ایشان در ابتدا یک سرماخوردگی جزئی داشتند ولی بخاطر یک سری مسائل قراردادی در تمرینات حاضر نشدند. من نوید این را می دهم تا یکی دو روز دیگر ایشان در تمرین حاضر خواهند شد. ولی چیزی که مشخص است، این است که ما باید به قرارداد خود پایبند باشیم. مهدی قایدی به عنوان بازیکن استقلال تا سال 1402 با ما قرارداد دارد و بهتر است مسائل را با ما در یک فضای مذاکره در میان بگذارد و با پیغام و پسغام کار حل نمی شود. مهدی قائدی از نظر فنی و اخلاقی بی نظیر است. این مشکل نیز درون خانوادگی است و حل می شود.

احمد مددی درخصوص درخواست میزبانی برای لیگ قهرمانان آسیا با وجود حضور تیم عربستانی در گروه، گفت: ما حق داریم که میزبان باشیم. ما می خواهیم حق خود را مطالبه کنیم تا AFC از فضاهای سیاسی خودش را خارج کند.

مددی در خاتمه درخصوص ماندن یا نماندن محمود فکری گفت: هیچ بازه زمانی برای ماندن فکری در نظر نگیریم. ایشان سرمربی ماست و با قدرت به کار خود ادامه می دهد و امیدوار هستم که پیروز شوند.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16207

به "ماموریت سخت استقلال برای جذب ستاره های مورد نظر فکری، احتمال احضار مهدی قائدی به کمیته انضباطی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت سخت استقلال برای جذب ستاره های مورد نظر فکری، احتمال احضار مهدی قائدی به کمیته انضباطی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید