گوگل ویژگی جدیدی را برای تماس های تلفنی ارائه می کند

به گزارش دَبی بلاگ، گوگل به زودی ویژگی Live Caption یا زیرنویس زنده را برای گوشی های اندروید ارائه می کند.

گوگل ویژگی جدیدی را برای تماس های تلفنی ارائه می کند

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از دیجیتال ترندز، ویژگی Live Caption که توسط گوگل در گوشی Pixel 4 با اندروید 10 معرفی شده است، به زودی روی تماس های تلفنی کار می کند.

قابلیت زیرنویس اتوماتیک که اولین بار در کنفرانس سال 2019 گوگل رونمایی شد، از تشخیص گفتار گوگل استفاده می کند تا زیرنویس هایی را برای تقریباً هر نوع محتوا با صدا، ارائه کند. اگرچه این قابلیت درنهایت به گوشی های قدیمی پیکسل و همچنین OnePlus و سامسونگ اضافه شد اما در حال حاضر از تماس های تلفنی و تصویری پشتیبانی نمی کند.

به نظر می رسد گوگل بالاخره مطابق کد کشف شده در پیش نمایش برنامه نویسی اندروید 11 برای گوشی Pixel 4، قابلیت های Live Caption را گسترش می دهد.

بنابر بررسی ها، فعال کردن این ویژگی به همه افراد در تماس تلفنی هشدار می دهد که آنچه صحبت کنند، رونویسی خواهد شد. به این صورت که یک فایل صوتی با این مضمون پخش می شود: سلام، شخصی که می خواهید با او صحبت کنید، ویژگی زیرنویس اتوماتیک را روشن کرده است. او زیرنویس هایی ازآنچه شما می گویید را خواهد دید.

این ویژگی احتمالاً همراه با اندروید 11 در سه ماهه سوم سال منتشر خواهد شد.

این ویژگی نیازی به اینترنت ندارد زیرا در تلفن های هوشمند پردازش می شود و همچنین ضبط ها به هیچ وجه ذخیره یا بایگانی نمی شوند.

4112/

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8149

به "گوگل ویژگی جدیدی را برای تماس های تلفنی ارائه می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل ویژگی جدیدی را برای تماس های تلفنی ارائه می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید