کرونا جهان را در معرض خطر واقعی قرار داده است

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرکل سازمان بهداشت جهانی هشدار داد که بشریت در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا در معرض خطر واقعی قرار گرفته است.

کرونا جهان را در معرض خطر واقعی قرار داده است

به گزارش خبرنگاران، تدروس آدهانوم، مدیرکل سازمان بهداشت جهانی گفت: با وجود موفقیت در واکسیناسیون، بشریت در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا در معرض خطر واقعی واقع شده است.

تدروس آدهانوم اضافه نمود: به لطف توسعه واکسن ها در مدت زمان بی سابقه، ما پیشرفت بزرگی کرده ایم اما اکنون جهان در خطر واقعی قرار گرفته است. بسیاری از موفقیت های قبلی ما در حال نابودی است.

به گفته مدیرکل سازمان بهداشت جهانی، افزایش تعداد موارد COVID-19 ناشی از این واقعیت است که مردم پروتکل های اجتماعی را رعایت نمی کنند، سیستم های بهداشتی به طور ناسازگار کار می کنند و اندازه واکسیناسیون نابرابر است.

روز گذشته، تدروس آدهانوم همچنین خواستار توقف موقت تزریق دوز سوم واکسن کرونا تا خاتمه ماه سپتامبر شد.

براساس برآورد های سازمان بهداشت جهانی، همچنان نابرابری دسترسی به واکسن های COVID-19 وجود دارد و در کشور های فقیرتر، افراد کمتری نسبت به کشور های ثروتمندتر که واکسن تولید می کنند، کاملاً واکسینه شده یا حداقل یک دوز دریافت کرده اند.

منبع: خبرنگاران

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 19425

به "کرونا جهان را در معرض خطر واقعی قرار داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا جهان را در معرض خطر واقعی قرار داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید