کار سخت محمود فکری برای ملاقات با سپاهان؛ 2 ستاره استقلال با بازی عظیم نمی رسند

به گزارش دَبی بلاگ، تهران (پانا) - استقلال تهران در ملاقات حساس انتها نیم فصل اول به احتمال زیاد دو بازیکن مهم خود را در اختیار نخواهد داشت.

کار سخت محمود فکری برای ملاقات با سپاهان؛ 2 ستاره استقلال با بازی عظیم نمی رسند

استقلال تهران که روزهای پرحاشیه ای را سپری می نماید و از نظر نتیجه گیری در نوسان به سر می برد، باید در آخرین بازی اش از نیم فصل اول بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در استادیوم نقش دنیا روبروی شاگردان محرم نویدکیا در تیم سپاهان اصفهان قرار بگیرد؛ ملاقاتی که برای زنده ماندن شانس قهرمانی در نیم فصل اول لیگ برتر بسیار مهم و تاثیرگذار است و دو تیم 3 امتیاز حساس را پیش و خواهند داشت.

البته نباید فراموش کرد که از نظر امتیاز و با توجه به تعداد بازی ها، پرسپولیس شانس اول قهرمانی در نیم فصل اول لیگ برتر ایران محسوب می گردد، هر چند قهرمانی در نیم فصل ارزشی ندارد و تنها می تواند به افزایش روحیه تیم هایی که سال هاست به جام قهرمانی نرسیده اند یاری کند.

اما استقلال در پرحاشیه ترین روزهای این فصل خود در حالی فردا راهی اصفهان خواهد شد که حضور دو بازیکن این تیم در ملاقات حساس با سپاهان در ابهام قرار گرفته است و شانس رسیدن آنها به این بازی بسیار کم است.

شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان مصدوم های استقلال تهران هستند که فعلا شرایط تمرین تیمی را پیدا نکرده اند و با این شرایط بعید است آنها بتوانند مقابل سپاهان به زمین بروند. البته در بین این دو نفر اوضاع شیخ دیاباته کمی بهتر است و حتی شاید با تیم راهی اصفهان هم گردد اما حضور او در زمین حتی برای دقایقی کوتاه می تواند ریسک تشدید مصدومیت را برای محمود فکری همراه داشته باشد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15616

به "کار سخت محمود فکری برای ملاقات با سپاهان؛ 2 ستاره استقلال با بازی عظیم نمی رسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سخت محمود فکری برای ملاقات با سپاهان؛ 2 ستاره استقلال با بازی عظیم نمی رسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید