پیش بینی بورس فردا 15 بهمن 99 ، روزهای خوب بورس کِی آغاز می شود؟

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، معاملات امروز بازار سهام به دلیل فشار عرضه در نمادهای شاخص ساز فرایند نزولی داشت شاخص کل بیش از 2 درصد افت کرد و به یک میلیون و 206 هزار واحد رسید. این در حالی است که به عقیده کارشناسان احتمالا فرایند نزولی ادامه خواهد داشت و شاخص کل کانال یک میلیون و 200 هزار واحد را از دست می دهد.

پیش بینی بورس فردا 15 بهمن 99 ، روزهای خوب بورس کِی آغاز می شود؟

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با بورس فردا گفت: فرایند معاملات فردا متعادل خواهد بود و نوسان زیادی ندارد، همچنین باید فعلا واکنش بازار بود.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگاران دلیل فرایند نزولی بازار سهام را نبود پول در بازار دانست و گفت: شاخص کل نتوانست مقاومت محدوده یک میلیون و 260 هزار واحد را بشکند و به همین دلیل احتمال می رود بورس وضعیتی نزولی پیش بگیرد. همچنین اولین و اصلی ترین دلیل ریزش بورس این است که پول در بازار کم است.

این کارشناس در رابطه با بورس فردا گفت: معاملات فردا با فشار فروش آغاز خواهد شد اما به نظر می رسد بورس فردا از منفی به مثبت حرکت خواهد کرد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15282

به "پیش بینی بورس فردا 15 بهمن 99 ، روزهای خوب بورس کِی آغاز می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بورس فردا 15 بهمن 99 ، روزهای خوب بورس کِی آغاز می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید