پیشتازی بایدن در نظرسنجی های انتخاباتی در دو ایالت تاثیرگذار

به گزارش دَبی بلاگ، نظرسنجی ها نشان می دهد نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از رقیب جمهوریخواه خود در دو ایالت تاثیرگذار پیشی گرفته است.

پیشتازی بایدن در نظرسنجی های انتخاباتی در دو ایالت تاثیرگذار

به گزارش به نقل از سی ان بی سی، نظرسنجی ها نشان می دهد جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در دو ایالت تاثیر گذار از دونالد ترامپ پیشی گرفته است.

بر این اساس، کیل گریفین، خبرنگار شبکه سی ان بی سی در حساب توئیتری خود نوشت: بر اساس نظرسنجی انجام شده در ایالت پنسیلوانیا جو بایدن 49 درصد و ترامپ 43 درصد و در ایالت ویسکانسین بایدن 48 درصد و ترامپ 42 درصد شانس پیروزی در انتخابات را دارند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است ماه نوامبر (13 آبان) برگزار گردد. دونالد ترامپ به دلیل عملکرد ضعیفش در مدیریت شیوع ویروس کرونا به شدت مورد انتقاد مردم و رسانه های این کشور واقع شده است. بعضی نظرسنجی ها نشان می دهد بایدن از اقبال بیشتری برای پیروزی برخوردار است، اما ترامپ می گوید اعتقادی به نظرسنجی های دروغین ندارد و در ماه نوامبر بایدن را شکست خواهد داد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10910

به "پیشتازی بایدن در نظرسنجی های انتخاباتی در دو ایالت تاثیرگذار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشتازی بایدن در نظرسنجی های انتخاباتی در دو ایالت تاثیرگذار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید