پیروزی یوونتوس با هت تریک رونالدو، برد آرسنال مقابل تاتنهام در دربی شمال لندن

به گزارش دَبی بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- یوونتوس پس از حذف تلخ مقابل پورتو و وداع با لیگ قهرمانان اروپا، واکنش خوبی نشان داد و در خانه کالیاری با هت تریک کریستیانو رونالدو برنده شد.

پیروزی یوونتوس با هت تریک رونالدو، برد آرسنال مقابل تاتنهام در دربی شمال لندن

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو با پای راست، چپ و ضربه سر گلزنی کرد تا ضمن رقم زدن پیروزی یوونتوس، به آقای گلی در سری آ نزدیک تر گردد.

یوونتوس در شبی که در نیمه اول عملکرد درخشانی داشت و کریستیانو رونالدو طی تنها 22 دقیقه سه بار دروازه کالیاری را باز کرد، 1-3 این تیم را شکست داد تا به اوضاع خود در جدول بهبود بخشد. یوونتوس بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 10 به گل رسید. روی ارسال خوان کوادرادو، رونالدو با پروازی تماشایی و یک ضربه سر دقیق دروازه کالیاری را برای اولین بار باز کرد.

در دقیقه 22 و روی پاس فدریکو کیه زا بود که آلوارو موراتا در موقعیتی تک به تک فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه او دقیق نبود و کرانو توپ را مهار کرد. اما دقایقی بعد و با متوقف شدن رونالدو در محوطه، یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که خود این ستاره پرتغالی پشت توپ قرار گرفته و گل دوم را نیز به ثمر رساند. اما طوفان رونالدو ادامه یافت و در دقیقه 32 او روی پاس به بیرون کیه زا از سمت چپ و با جایگیری دقیق پیروز شد هت تریک خود را تکمیل نموده و برای سومین بار دروازه کالیاری را باز کند. در دقیقه 38 موراتا باز هم در موقعیتی تک به تک می توانست دروازه کالیاری را باز کند، اما کنترل توپ او ضعیف بود و مدافعان حریف سر رسیدند تا در نهایت نیمه نخست با رجحان 0-3 یوونتوس به انتها برسد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم کالیاری با ضربه محکم دونکان فرصت داشت یکی از گل های خورده خود را جبران کند، اما ووچیک شزنی با مهاری تماشایی دروازه یوونتوس را نجات داد. اما در دقیقه 61 کالیاری به گل رسید. زاپا با حرکتی تماشایی از سمت راست جیووانی سیمئونه را در مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد و او بدون مدافع یارگیر پیروز به باز کردن دروازه یوونتوس شد.

دقایقی بعد کریستیانو رونالدو در گوشه محوطه جریمه کالیاری صاحب فرصت شده و از زاویه ای سخت شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه محکم و تماشایی او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 85 پریرا با حرکت از سمت راست فرصت داشت دروازه یوونتوس را باز کند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا در نهایت یوونتوس با نتیجه 1-3 به پیروزی برابر کالیاری دست یابد.

توضیح گل ها:

کالیاری 0-1 یوونتوس؛ کریستیانو رونالدو 10`: کرنر ارسالی کوادرادو با پرش بلند و ضربه سر دقیق کریستیانو رونالدو همراه شد تا توپ وارد دروازه السیو کرانیو گردد.

کالیاری 0-2 یوونتوس؛ کریستیانو رونالدو 25`: کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه کالیاری با خطای کرانیو متوقف شد و داور پنالتی گرفت. رونالدو ضربه را به گوشه دروازه فرستاد و کرانیو با وجود تشخیص جهت، به توپ نرسید.

کالیاری 0-3 یوونتوس؛ کریستیانو رونالدو 32`: فدریکو کیه زا فرار بسیار خوبی داشت و یک پاس زمینی مورب برای کریستیانو رونالدو ارسال کرد که مهاجم پرتغالی پس از کنترل توپ با یک ضربه پای چپ، دروازه کالیاری را گگردد و هت تریک خود را تکمیل کرد.

کالیاری 1-3 یوونتوس؛ جووانی سیمئونه 61`: تعلل مدافعان یوونتوس باعث شد ژائو پدرو فرار کند و او با یک پاس عرضی، سیمئونه را صاحب توپ کرد که او ضربه اش به درون دروازه شزنی فرستاد.

- آرسنال در یک ملاقات بسیار جذاب پیروز شد با نتیجه 2-1 تاتنهام را شکست دهد. آرسنال امشب در چهارچوب حساس ترین مسابقه هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس میزبان تاتنهام بود که نهایتا دربی حساس لندن با نتیجه 2-1 به سود تیم میزبان پایان یافت. آرسنال کار را بهتر شروع کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت. در دقیقه 16 اولین موقعیت مهم توپچی ها شکل گرفت. ضربه فوق العاده امیل اسمیت رو با بدشانسی محض به تیر دروازه برخورد کرد تا تاتنهام با یک شانس عظیم روبرو شده باشد.

در دقیقه 26 باز هم حرکت امیل اسمیت رو بود که می توانست به گل آرسنال ختم گردد اما ارسال رو به عقب این بازیکن در محوطه جریمه با ضربه بی دقت الکساندر لاکازت همراه بود. در دقیقه 33 این تاتنهام بود که بر خلاف جریان بازی پیروز شد به زیباترین شکل ممکن دروازه آرسنال را باز کند. ارسال پاس لوکاس مورا برای اریک لاملا که با مصدومیت سون هیونگ مین وارد زمین شده بود، با ضربه استثنایی و رابونای این بازیکن همراه شد تا نتیجه 1-0 گردد.

در دقیقه 37 آرسنال با بدشانسی محض نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند. ضربه سدریک سوارز از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه هوگو لوریس برخورد کرد تا تغییری در نتیجه حاصل نگردد. در حالی که بازی به لحظات انتهای خود در نیمه اول نزدیک می شد آرسنال توانست به گل تساوی دست پیدا کند. ارسال کیه ران تیرنی در محوطه جریمه با ضربه تمام کننده مارتین اودگارد همراه شد تا نیمه اول با تساوی 1-1 تمام گردد.

آرسنال نیمه دوم را بهتر شروع کرد و نهایتاً حملات این تیم در دقیقه 62 به یک ضربه پنالتی منجر شد. جایی که داوینسون سانچز در درون محوطه جریمه روی الکساندر لاکازت مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. خود ستاره فرانسوی پشت توپ ایستاد و پیروز به گلزنی شد تا نتیجه 2-1 گردد. در دقیقه 76 کار تاتنهام سختتر هم شد. جایی که گلزن این تیم یعنی اریک لاملا بعد از وارد کردن ضربه به صورت کیه ران تیرنی کارت زرد دوم را هم دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

در دقیقه 90 تاتنهام تا آستانه باز کردن دروازه آرسنال پیش رفت اما ضربه آزاد هری کین با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی نیز توسط مدافع آرسنال از روی خط دروازه برگشت داده شد. در ادامه حملات تاتنهام بی نتیجه بود تا نهایتاً مسابقه با همان نتیجه 2-1 به سود توپچی ها تمام گردد و آرسنال به سه امتیاز بسیار مهم دست پیدا نموده باشد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16509

به "پیروزی یوونتوس با هت تریک رونالدو، برد آرسنال مقابل تاتنهام در دربی شمال لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی یوونتوس با هت تریک رونالدو، برد آرسنال مقابل تاتنهام در دربی شمال لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید