پرسپولیس، سومین تیم برتر آسیا

به گزارش دَبی بلاگ، سرخپوشان مرکز پس از نتایج درخشان در یک ماه اخیر، با عبور از چونبوک موتورز کره جنوبی، به رتبه سوم آسیا رسیدند و حالا تنها الهلال و کاوازاکی فرونتاله را بالاتر از خود می بینند که البته اختلاف زیادی بین این سه تیم وجود دارد و شاید به یک سال درخشش دیگر برای صدرنشینی در آسیا احتیاج باشد.

پرسپولیس، سومین تیم برتر آسیا

پرسپولیس در رنکینگ دنیای همچنان صندلی 98 را در اختیار دارد و تنها نماینده ایران در بین 100 تیم برتر فوتبال دنیا از نظر فوتبال دیتابیس محسوب می گردد. این برترین رتبه سرخپوشان مرکز به حساب می آید.

استقلال دیگر تیم ایران، صندلی سیزدهمی خود در قاره آسیا را حفظ نموده است. اگر آبی پوشان در ادامه مسابقات لیگ برتر و آسیا نتایج خوبی کسب نمایند، احتمالا به جمع 10 تیم برتر اضافه خواهند شد. تیم مجیدی در رنکینگ دنیای رتبه 233 را در اختیار دارد.

سپاهان که روزگاری به رتبه 68 دنیای هم رسیده بود، این روز ها شرایط خوبی ندارد و باوجود صعود چند رده ای، همچنان در کوشش برای ورود به جمع 15 تیم برتر آسیاست. سپاهان در رنکینگ دنیای هم صندلی 291 را تصاحب نموده است.

تیم فوتبال تراکتور که در صندلی چهارم ایران قرار گرفته است، با درخشش در لیگ قهرمانان به رتبه 34 آسیایی صعود کرد، اما در رنکینگ دنیای شرایطش چندان مطلوب نیست و 458اُم است.

خبرورزشی

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18662

به "پرسپولیس، سومین تیم برتر آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس، سومین تیم برتر آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید