نسل نو سوبارو BRZ معرفی گردید؛ لباس نو بر تن سامورایی خوش قیمت

به گزارش دَبی بلاگ، فرم کلی اتاق سوبارو BRZ 2022 روندی تکاملی را طی نموده، اما تغییرات اتفاق افتاده در نمای جلو و عقب را می توان گسترده توصیف نمود.

نسل نو سوبارو BRZ معرفی گردید؛ لباس نو بر تن سامورایی خوش قیمت

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، شرکت سوبارو از نسل دوم کوپه اسپرت BRZ رونمایی کرد. این نسل از نظر شاسی، قوای محرکه و طراحی ظاهری ارتقا یافته و عملکرد بهتری را ارائه می نماید. از لحاظ ابعاد نسل BRZ تازه 30 میلی متر کشیده تر شده، ولی عرض آن ثابت به جای مانده است؛ ارتفاع آن هم 10 میلی متر کمتر و فاصله محوری آن با 5 میلی متر رشد اکنون به 2.575 میلی متر می رسد.

فرم کلی اتاق سوبارو BRZ 2022 روندی تکاملی را طی نموده، اما تغییرات اتفاق افتاده در نمای جلو و عقب را می توان گسترده توصیف نمود. در داخل کابین خطوط داشبورد صاف شده و بازنگری هایی در اجزایی مثل نمایشگر سیستم اینفوتینمنت، شکل دریچه های سیستم تهویه و دکمه های کنترلی انجام شده است.

نسل اول سوبارو BRZ

نسل دوم سوبارو BRZ

سیستم اینفوتینمنت BRZ 2022 به وسیله نمایشگر 8 اینچی لمسی کنترل می گردد. این سیستم از اندروید اتو، اپل کارپلی و SiriusXM پشتیبانی می نماید. با انتخاب گیربکس اتوماتیک برای این کوپه راننده محور، امکان سفارش آپشن EyeSight Driver Assist هم برای خریداران فراهم می گردد.

همچون نسل پیشین، فرمان نسل تازه هم به صورت سه شاخه طراحی شده و در پشت آن از یک نمایشگر دیجیتال 7 اینچی برای ارائه اطلاعات مورد احتیاج راننده بهره گرفته شده است.

کابین نسل اول سوبارو BRZ

داشبورد نسل دوم سوبارو BRZ

در بخش فنی دامنه تغییرات بیشتر بوده و موتور 2 لیتری چهار سیلندر جای خود را به نمونه 2.4 لیتری تنفس طبیعی داده است. این موتور که محدود قرمز آن از دور 7,000 شروع می گردد، 228 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور دارد. برای مقایسه بد نیست بدانید موتور نسل قبلی قدرتی برابر با 197 اسب بخار و گشتاوری برابر با 205 نیوتن متر فراوری می کرد.

موتور BRZ 2022 با پایین آوردن مرکز ثقل، نقشی مثبت در بهبود هندلینگ ایفا نموده است

وظیفه انتقال قدرت در BRZ 2022 بر عهده گیربکس شش سرعته دستی استاندارد یا نمونه شش سرعته اتوماتیک آپشنال گذاشته شده است. به گفته سوبارو گیربکس دستی در فواصلی کوتاه دنده ها را تعویض می نماید، نمونه اتوماتیک هم دارای حالت اسپرت است که با انتخاب آن تعویض ها در زمانی سریع تر انجام می شوند. تمامی نسخه های مختلف این کوپه 2+2 به طور استاندارد به دیفرانسیل لغزش محدود مجهز خواهند بود.

به لطف بهره گیری از آلومینیوم در قسمت هایی مثل سقف، کاپوت و گلگیرهای جلو، BRZ 2022 وزنی برابر با 1,315 کیلوگرم دارد. سوبارو می گوید مقاومت پیچشی این خودرو 50 درصد افزایش یافته که این امر با معماری فریم و جوشکاری بهتر اتصالات در ارتباط است.

سوبارو در نسل تازه BRZ فاکتور راحتی در رانندگی های روزمره را قربانی ننموده و خریداران این کوپه مجذوب نماینده می توانند در فضای بار لوازمی مثل دوچرخه کوهستان، چوب گلف و یا مجموعه ای از تایرها را (با خوابانیدن جایگاه های عقب) حمل نمایند.

درباره فاکتورهایی چون قیمت، شتاب و حداکثر سرعت سوبارو حرفی به میان نیاورده؛ با وجود این، می توان حدس زد قیمت پایه BRZ 2022 حدود 30 هزار دلار خواهد بود، شتاب صفر تا 60 مایل آن هم 5.7 ثانیه برآورد می گردد.

نسل اول سوبارو BRZ

نسل دوم سوبارو BRZ

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی ها پیش برود، BRZ تازه در گونمای ژاپن فراوری شده و از اوایل پاییز 2021 در ایالات متحده به فروش خواهد رسید.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 19648

به "نسل نو سوبارو BRZ معرفی گردید؛ لباس نو بر تن سامورایی خوش قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل نو سوبارو BRZ معرفی گردید؛ لباس نو بر تن سامورایی خوش قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید