نامزدی غیرمنتظره برد پیت در جوایز امی 2020

به گزارش دَبی بلاگ، فهرست نامزدهای جوایز امی 2020 برای انتخاب بهترین برنامه های تلویزیونی آمریکا شامگاه 28 جولای اعلام شد و اسم برد پیت هم در میان نامزدها بود.

نامزدی غیرمنتظره برد پیت در جوایز امی 2020

به گزارش خبرنگاران، مهر به نقل از دیلی میل نوشت: برد پیت نامزدی جایزه امی را نیز به فهرست جوایزش اضافه کرد. وی که اوایل سال 2020 برای بازی در فیلم روزی روزگاری هالیوود برنده جایزه اسکار شد، حالا این شانس را دارد که در ماه سپتامبر جایزه امی را از آن خود کند.

این بازیگر 56 ساله برای بازی در نقش دکتر آنتونی فاوچی این نامزدی را کسب کرد. پیت با ایفای نقش این پزشک مشهور در روزهای اولیه شیوع کرونا در آمریکا در مجموعه اجرای زنده شنبه شب این نامزدی را کسب کرد و در بخش بهترین بازیگر مهمان در سریال کمدی، در میان نامزدها جای گرفت. دیگر رقبای وی در این بخش فرد ویلارد، آدام درایور، دو پاتل، ادی مورفی و لوک کربای هستند.

این بازیگر تا به امروز در مجموع 4 بار نامزدی امی را کسب نموده و سال 2015 آن را در بخش بهترین فیلم تلویزیونی برای قلب نرمال به دست آورد. وی تهیه کننده این برنامه بود. برد پیت 25 آوریل در برنامه اجرای زنده شنبه شب در نقش دکتر فاوچی ظاهر شد و در قالب وی به نقد رفتارهای ترامپ در مواجهه با ویروس کرونا پرداخت.

ویدیوی این بخش بیش از 13 میلیون بار در یوتیوب مشاهده شد و خود دکتر فاوچی نیز از برد پیت برای این نقش آفرینی و پیامش تشکر کرد. وی در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: وقتی از من پرسیدند مایلم چه کسی نقش مرا بازی کند از برد پیت نام بردم. او از بازیگران محبوب من است. به نظرم کار او عالی بود و نشان داد که درجه یک است. وقتی او کلاه گیسش را برداشت و از من و تمامی جامعه پزشکی تشکر کرد، نشان داد نه تنها بازیگر فوق العاده ای است، بلکه انسان درجه یکی هم هست.

با این نامزدی سال 2020 به سالی پیروزیت آمیز برای برد پیت بدل شده است زیرا او با بازی در نقش کلیف بوث در فیلم کوئنتین تارانتینو در شروع این سال پیروز به کسب جایزه اسکار شد و علاوه بر آن جایزه منتخب منتقدان، گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران را هم دریافت کرد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10680

به "نامزدی غیرمنتظره برد پیت در جوایز امی 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزدی غیرمنتظره برد پیت در جوایز امی 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید