موردی از کرونا در دانشگاه شهیدبهشتی نداشتیم، استقرار پزشک در خوابگاه ها

به گزارش دَبی بلاگ، معاون دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی گفت: هیچ گونه موردی از ابتلا به بیماری کرونا در دانشگاه و یا خوابگاه شهیدبهشتی نداشتیم.

موردی از کرونا در دانشگاه شهیدبهشتی نداشتیم، استقرار پزشک در خوابگاه ها

صمد حاج جباری، معاون دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به تعطیلی دانشگاه ها به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و اینکه خوابگاه های این دانشگاه تخلیه می گردد، گفت: وزارت علوم دانشگاه ها را تعطیل کرد، اما خوابگاه های دانشگاه شهیدبهشتی تخلیه نشده است.

وی اضافه نمود:، چون که تعطیلی تا خاتمه این هفته اعلام شده علی القاعده دانشجویانی که علاقه مند بودند خوابگاه را ترک کردند، اما بسیاری از دانشجویان در خوابگاه حضور دارند.

حاج جباری ادامه داد: نکات بهداشتی با درجه بالایی در خوابگاه ها اعمال شده، اما آنچه که وجود دارد این است که در خوابگاه ها دانشجویی اگر تشخیص می دهد که برای حفظ سلامت خود باید دانشگاه را ترک کند براساس بخشنامه وزارت علوم غیبت این گونه دانشجویان موجه خواهد بود.

معاون دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی یادآور شد: تا به امروز موردی از ابتلا به این بیماری نه تنها در دانشگاه بلکه در خوابگاه های شهیدبهشتی نداشتیم و شایعاتی که دیروز به وسیله کانال های مختلف در فضای مجازی پخش می شد، صحت ندارد.

وی اضافه نمود: از ابتدای ورود این بیماری پزشک در خوابگاه ها مستقر کردیم و تا امروز نیز هیچ گزارش و یا مراجعه ای از دانشجویان در این خصوص نداشتیم. کمیته ای نیز در این خصوص در دانشگاه تشکیل شده و موارد مختلفی را رصد می نماید، اما به دانشجویان توصیه شده که در کوچکترین موارد نیز به پزشک مراجعه نمایند.

حاج جباری گفت: به کارکنان دانشگاه نیز تاکید شده که کوچکترین موردی احساس کردند اطلاع رسانی نمایند که بتوانیم به مراکز درمانی ارجاع دهیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5688

به "موردی از کرونا در دانشگاه شهیدبهشتی نداشتیم، استقرار پزشک در خوابگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موردی از کرونا در دانشگاه شهیدبهشتی نداشتیم، استقرار پزشک در خوابگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید