فوتبال زنان ایران دارای پرواز اختصاصی شد

به گزارش دَبی بلاگ، تهران (پانا) - نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان می گوید ملی پوشان کشورمان لایق برترین ها هستند و هر آنچه که در توان ما باشد برای توسعه و رشد فوتبال بانوان انجام خواهیم داد.

فوتبال زنان ایران دارای پرواز اختصاصی شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهره موسوی، در مورد اقداماتی که برای تیم ملی فوتبال بانوان صورت گرفته است، گفت: مطمئنا اتفاق های خوبی طی سالهای گذشته اتفاق افتاده است و ورزشکاران ایرانی هر روز بهتر از گذشته در عرصه های بین المللی درخشیدند. اما آنچه که حائز اهمیت و توجه در ورزش کشور است، حضور ورزشکاران خانم در رشته مجذوب نماینده و دوست داشتی فوتبال است که از سالها پیش در کشور عزیزمان شروع به فعالیت نموده است.

وی در ادامه اضافه نمود: در این بین نقش فدراسیون فوتبال به اسم نهاد تاثیرگذار و مرجع در رشد و پرورش این رشته ورزشی بسیار مهم است و آنچه در فدراسیون فوتبال همواره مهم بوده و هست، نگاه رئیس فدراسیون فوتبال به حوزه بانوان است که اگر ریاست فدراسیون به حوزه بانوان نگاه ویژه و دلسوزانه ای داشته باشد، حتما این حوزه رشد خواهد نمود.

نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان با اشاره به برگزاری منظم اردوهای تیم ملی فوتبال بانوان گفت: آنچه مسلم است برگزاری اردوهای مرتب و ایجاد فضای رفاهی یکسان در برگزاری اردوها، یکی از اقدامات بسیار خوب فدراسیون در حوزه بانوان بوده و یادآوری می گردد که از زمان تشکیل تیم ملی فوتبال بانوان اردیبهشت ماه امسال، در حال حاضر 4 بازی تدارکاتی با تیم های ملی بلاروس و ازبکستان در خارج از کشور صورت گرفته است. به همین دلیل بانوان ملی پوش ایران دو سفر به کشورهای بلاروس و ازبکستان داشتند. با توجه به زمان کوتاهی که از تشکیل این تیم گذشته و با مسائل و مسائل اقتصادی که به هر صورت در فدراسیون، از گذشته ایجاد شده بود و هنوز هم فدراسیون با آن دست و پنجه نرم می نماید. تیم ملی بانوان ایران 24 شهریورماه برای اولین بار و با همت و مذاکراتی که شخص رئیس فدراسیون فوتبال با هواپیمایی وارش انجام دادند با پرواز اختصاصی راهی تاشکند می شوند تا در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم های بنگلادش و اردن برود.

موسوی اضافه نمود: این اتفاق برای اولین در تاریخ کشور ما اتفاق افتاده است که تیم ملی فوتبال بانوان همگام با تیم ملی آقایان پرواز اختصاصی دارد و به صورت مستقیم به مسابقات آسیایی اعزام می گردد و جا دارد یک بار دیگر از هواپیمایی وارش تشکر کنم. ضمن اینکه برند رابردومان هم به اسم حامی تیم ملی فوتبال بانوان، البسه تیم ملی را به موقع و با تعهد در زمان مقرر به تیم ملی فوتبال تحویل داد که این امر باعث ایجاد آرامش قبل از اعزام است. بعلاوه تیم ملی فوتبال بانوان با لباس متحدالشکل به فرودگاه جهت اعزام عزیمت می نمایند تا با اقتدار وارد کشور ازبکستان شوند.

نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان در خاتمه اظهار داشت: بدون تردید تمامی این موارد با مساعدت و همت عزیزی خادم میسر شده است. باید یادآوری کنم ملی پوشان کشورمان لایق برترین ها هستند و هر آنچه که در توان ما باشد برای توسعه و رشد فوتبال بانوان انجام خواهیم داد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20170

به "فوتبال زنان ایران دارای پرواز اختصاصی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال زنان ایران دارای پرواز اختصاصی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید