صدور موافقت اصولی برای 2 طرح بوم گردی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش دَبی بلاگ، معاون گردشگری و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری گفت: موافقت اصولی راه اندازی دو طرح جدید بوم گردی از سوی بخش خصوصی صادر شد.

صدور موافقت اصولی برای 2 طرح بوم گردی در چهارمحال و بختیاری

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، فرجام سمیعی روز دوشنبه با اعلام این خبر تأکید کرد: برای راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی 17میلیارد و 260میلیون ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری می شود.

او اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح ها در شهرستان کیار زمینه اشتغال مستقیم برای 9 نفر فراهم خواهد شد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری شرح داد: هم اکنون 49 واحد فعال اقامتگاه بوم گردی با سرمایه گذاری 77میلیارد و 868میلیون ریال در استان فعالیت دارند.

او یادآور شد: از این میزان 28 میلیارد و 432 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و بقیه از محل آورده متقاضیان بخش خصوصی تأمین و هزینه شده است که زمینه اشتغال مستقیم برای 117 نفر را فراهم می کند.

سمیعی اضافه کرد: برای ارتقای کمی و کیفی اقامتگاه های بوم گردی چهارمحال و بختیاری استانداردسازی واحدها، برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران و کارکنان واحدها، حضور مدیران این حوزه در نمایشگاه های صنعت گردشگری به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری استان، فرایند تسهیل در دریافت استحکام بنا، توسعه کمپ های عشایری، معرفی به بانک ها برای پرداخت تسهیلات و یارانه تسهیلات در دستور کار اداره کل استان واقع شده است.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10966

به "صدور موافقت اصولی برای 2 طرح بوم گردی در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور موافقت اصولی برای 2 طرح بوم گردی در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید