صحبت های خاص کریستیانو رونالدو درباره علی دایی

به گزارش دَبی بلاگ، رونالدو پس از این رکوردشکنی، با انتشار یک ویدیو در صفحه شخصی اش در اینستاگرام که شامل بعضی از گل های ملی و جملات خودش بود، نوشت: نمی توانم احساس خود را با کلمات بیان کنم. من با یک احساس غافلگیر کننده، هیجان زده هستم! زنده باد پرتغال. از بین رکورد هایی که در طول دوران حرفه ایم شکسته ام، این رکورد برایم بسیار خاص است و در بخشی از دستاورد هایم قرار می گیرد که واقعا باعث افتخار من است.

صحبت های خاص کریستیانو رونالدو درباره علی دایی

اول از همه، هر بار که من نماینده کشورم هستم یک لحظه خاص است، چون می دانم که من از پرتغال دفاع می کنم و به دنیا نشان می دهم که مردم پرتغال از چه چیزی ساخته شده اند. دوما، رقابت های ملی همواره در رشد من تأثیر زیادی داشته است، اسطوره هایم را دیده ام که در تمام تابستان های دیگر در یورو و جام های دنیای برای پرچم و تیم خود بازی می کردند. اما بالاخره و مهم تر از همه، به ثمر رساندن 111 گل برای پرتغال است چرا که این به معنای 111 لحظه مانند لحظاتی است که امروز در آلگاروه تجربه کردیم، لحظاتی از اتحاد دنیای و شادی برای میلیون ها میلیون شهروند پرتغالی در سراسر دنیا. برای آن ها، هر فداکاری ارزشش را دارد.

یکی دیگر از دلایلی که من از این دستاورد به این میزان یاد و قدردانی می کنم این است که علی دایی استاندارد ها را در چنین سطح بالایی قرار داده است، به طوری که حتی در بعضی مواقع من فکر کردم که ممکن است هرگز به او نرسم. به شهریار تبریک می گویم که این مدت طولانی این رکورد را در اختیار داشت و از این که همواره در هر بار گلزنی و نزدیک شدن به رکورد ویژه برای من احترام زیادی قائل بودید، ممنونم.

ممنون پرتغال. از همه هم تیمی ها و حریفانم تشکر می کنم که این سفر و راستا را فراموش نشدنی کردند. بگذارید در سال های آینده به دیدار خود درون زمین ادامه دهیم! هنوز شمارش را به خاتمه نمی رسانم!

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 19914

به "صحبت های خاص کریستیانو رونالدو درباره علی دایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های خاص کریستیانو رونالدو درباره علی دایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید