آغاز فعالیت پایگاه های طرح سنجش سلامت نو آموزان در خراسان رضوی

به گزارش دَبی بلاگ، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پایگاه های مجری طرح سنجش سلامت نوآموزان در خراسان رضوی فعال شدند.

آغاز فعالیت پایگاه های طرح سنجش سلامت نو آموزان در خراسان رضوی

به گزارش ابوالحسن حقیقی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: والدین با مراجعه به مدارس ابتدایی و نام نویسی اولیه می توانند نوبت گیری حضور در پایگاه های سنجش سلامت را دریافت نمایند.

او اضافه نمود: سال جاری تعداد 67 پایگاه سنجش سلامت در خراسان رضوی فعالیت دارند و تعداد پنج پایگاه تخصصی هم سنجش تخصصی سلامت نوآموزان را برعهده دارند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این که نوبت گیری برای حضور در پایگاه ها از هشتم خرداد در مدارس ابتدایی شروع شده است ادامه داد: تمامی72 پایگاه عادی و تخصصی سنجش سلامت نوآموزان در استان فعال و طبق نوبت های ثبت شده و بارعایت توصیه های بهداشتی میزبان نوآموزان و والدین آن ها هستند.

حقیقی اعلام کرد: پارسال 143 هزار نوآموز در استان سنجش سلامت شدند و شناسنامه سلامت دریافت کردند و پیش بینی می گردد سال جاری این تعداد به 145 هزار نفر برسد.

او توضیح داد: ثبت نام در پایه اول ابتدایی صرفا به صورت حضوری انجام می گردد و در سایر پایه ها به صورت الکترونیکی خواهد بود و والدین توجه داشته باشند ثبت نام قطعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی لزوما با صدور شناسنامه سلامت برای نوآموز است.

/ح. ص

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 19699

به "آغاز فعالیت پایگاه های طرح سنجش سلامت نو آموزان در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز فعالیت پایگاه های طرح سنجش سلامت نو آموزان در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید