سنای آمریکا زمان برگزاری مراسم تنفیذ قاضی اِمی بارترا خاطرنشان کرد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا روز دوشنبه گفت که مراسم تنفیذ قاضی امی کانی بارت - گزینه موردنظر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای تصدی پُست قضاوت دیوان عالی- روز دوازدهم اکتبر سال جاری (21 مهرماه) برگزار می شود.

سنای آمریکا زمان برگزاری مراسم تنفیذ قاضی اِمی بارترا خاطرنشان کرد

اعلان این خبر از سوی کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا حامل این پیام روشن است که حتی شیوع بیماری کووید -19 اختلالی در برگزاری این مراسم ایجاد نخواهد کرد.

لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه و رئیس کمیته قضایی سنا اعلام کرد که این نشست ساعت 9 صبح به وقت محلی (یک بعدازظهر به وقت گرینویچ) برگزار می شود.

از سوی دیگر میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوریخواهان در مجلس سنا اعلام کرد که این نشست در قالبی ترکیبی برگزار می شود؛ به طوری که به خاطر شیوع ویروس کرونا برخی از اعضای کمیته قضایی از راه دور در این مراسم شرکت می کنند.

مک کانل در این باره گفت: ما با یک فرآیند تنفیذ کامل، جامع و بهنگام که در شأن قاضی بارت و دیوان عالی آمریکا است، پیش خواهیم رفت.

سناتور مک کانل همچنین اعلام کرد که برگزاری نشستهای مجلس سنا به دو هفته دیگر موکول می شود.

با وجود مخالفت دموکراتها که خواهان به تعویق افتادن فرآیند مشخص جانشین برای قاضی فقید گینسبرگ به بعد از انتخابات سوم نوامبر 2020 هستند؛ جمهوریخواهان می کوشند که تا پیش از انتخابات ماه آینده، نامزد موردنظر خود را برای این پست تأیید کنند..

این در حالی است که دوتن از اعضای جمهوریخواه کمیته قضایی سنا به نامهای تام تیلیس و مایک لی در روزهای اخیر به کرونا مبتلا شده اند. هردوی آنها روز 26 سپتامبر در مراسم معرفی قاضی بارت از سوی ترامپ به عنوان جانشین قاضی فقید روث گینسبرگ شرکت کرده بودند.

سایر شرکت کنندگان در این مراسم که اکثریت آنها از زدن ماسک خودداری کرده بودند، به کرونا مبتلا شده اند.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12282

به "سنای آمریکا زمان برگزاری مراسم تنفیذ قاضی اِمی بارترا خاطرنشان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنای آمریکا زمان برگزاری مراسم تنفیذ قاضی اِمی بارترا خاطرنشان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید