سلطانی فر: اطلاعی از شرایط رییس فدراسیون کارگری ندارم

به گزارش دَبی بلاگ، وزیر ورزش و جوانان گفت: محمدرضا داورزنی دو شغله نیست.

سلطانی فر: اطلاعی از شرایط رییس فدراسیون کارگری ندارم

به گزارش خبرنگاران، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم رونمایی از انجمن توسعه گردشگری در جمع خبرنگان گفت: سرپرستی شغل محسوب نمی شود و داوزنی دو شغله نیست.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که موضوع کی روش را به فدراسیون محول کرده بودید، اما تا به امروز اقدامی صورت نگرفته است. آیا اقدام خواهید کرد یا نه؟ پاسخ داد: امروز برای رونمایی از انجمن توسعه گردشگری آمده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که فرشته کریمی بهترین بازیکن فوتسال آسیا در مصاحبه با خبرنگاران درخواست دیداری با شما داشته است، گفت : ان شاء الله این امر محقق خواهد شد و هماهنگی های لازم صورت خواهد گرفت.

سلطانی فر در پاسخ به این سوال که رییس فدراسیون کارگری با شکایت مهرعلیزاده بازداشت شده است آیا وزارت ورزش و جوانان اقدامی خواهد داشت تا این موضوع ختم به خیر شود یا خیر؟ اظهار کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم.

وی همچنین در حاشیه این مراسم، بیان کرد: گردشگری شاخه های مختلفی دارد که یکی از این شاخه ها گردشگری ورزشی است که مورد توجه کشورهای مختلفی در سطح دنیا واقع شده است. سالانه 1.2 میلیارد نفر در حوزه گردشگری جابه جا می شوند که بخشی از آن در بخش ورزش است. یکی از درآمدهای باشگاه های بزرگ همین گردشگری ورزشی است.

او در ادامه به باشگاه های رئال و بارسا اشاره کرد و گفت: گزارش مالی باشگاه های بزرگی مانند رئال و بارسا را مشاهده کرده ام. تعداد بسیاری از گردشگران از استادیوم های این دو باشگاه و باشگاه های دیگر بازدید می کنند. در واقع تیم های حرفه ای دنیا 15 تا 30 درصد از درآمد خود را از همین گردشگری ورزشی کسب می کنند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه، بیان کرد: اینها مسائلی است که ما در فرآیندهای جدید خود مدنظر قرار خواهیم داد، از جمله ساخت موزه و سایر اماکن.

وی درباره انجمن توسعه گردشگری ورزشی، گفت : این انجمن با همکاری سازمان میراث فرهنگی و ورزش تشکیل شده است تا به همکاری یکدیگر گردشگری ورزشی را توسعه دهیم. گردشگران بسیاری برای بازدید از جاذبه های ایران دیدار می کنند و این فرصت بسیار طلایی برای ماست.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5933

به "سلطانی فر: اطلاعی از شرایط رییس فدراسیون کارگری ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: اطلاعی از شرایط رییس فدراسیون کارگری ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید