سرمربی تیم های ملی پایه والیبال دختران معرفی شدند

به گزارش دَبی بلاگ، تهران (پانا) - سرمربی تیم های ملی والیبال نوجوانان و جوانان دختر ایران در جلسه ای با حضور دکتر داورزنی و فریبا محمدیان معرفی شدند.

سرمربی تیم های ملی پایه والیبال دختران معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در جلسه ای با حضور دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان، میترا شعبانیان به اسم سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر و پدیده بلوری زاده به اسم سرمربی تیم ملی جوانان دختر معرفی شدند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در مورد این نشست که عصر روز گذشته (سه شنبه) برگزار گردید، گفت: در این جلسه برنامه ها و سیاست های کلان والیبال بانوان آنالیز شد و سرمربی دو تیم ملی نوجوانان و جوانان دختر معرفی شدند و برنامه ها و سیاست های هر یک از تیم ها مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

محمدیان اضافه نمود: معرفی کادر فنی این دو تیم در شرایطی انجام شد که در شش ماه دوم سال جاری مسابقات مختلفی چون لیگ های برتر و دسته یک و بعلاوه جشنواره ها و رقابت ها قهرمانی کشور در رده های سنی مختلف بانوان را در پیش داریم و مقرر شد که سرمربی تیم های ملی نوجوانان و جوانان بر اساس ماموریت و چشم اندازی که برای آنها تعریف شده به شناسایی، تربیت و پرورش استعدادهای موجود در این رقابت ها بپردازند و با چشم اندازی بلند مدت در راستای موفقیت و سربلندی ورزش کشور به ویژه در بخش والیبال بانوان گام بردارند.

وی با تاکید بر ادامه دار بودن کار فریبا صادقی در تیم ملی بزرگسالان بانوان، گفت: تا به امروز شش اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان بانوان با راهنمایی صادقی برگزار گردید اما با توجه به تعلیق مسابقات قهرمانی زنان آسیا این تمرینات متوقف شد. کادر فنی تیم ملی والیبال بانوان به رهبری خانم صادقی همچنان کار خود را ادامه خواهد داد تا در صورت تعیین شدن تاریخ تازه برگزاری مسابقات قهرمانی زنان آسیا، تیم ملی والیبال بانوان تمرینات خود را مجددا شروع کند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در انتها اضافه نمود: نگاه رئیس فدراسیون والیبال به معقوله والیبال بانوان حرفه ای و بلندمدت است و ما هم سعی داریم با اجرای صحیح استراتژی و برنامه های بلندمدت تهیه شده، پیشرفت چشم گیری در این بخش داشته باشیم تا در آینده ای نزدیک بتوانیم آرمان های والیبال ایران در بخش بانوان و قرارگیری در جمع چهار تیم برتر آسیا را محقق سازیم.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20033

به "سرمربی تیم های ملی پایه والیبال دختران معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم های ملی پایه والیبال دختران معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید