سامسونگ از سه گوشی جدید رونمایی می نماید

به گزارش دَبی بلاگ، سامسونگ در سه ماهه سوم 2021 حداقل از دو گوشی تاشو رونمایی خواهد نمود، البته پیش از آن در سه ماهه اول با یک گوشی تاشو مقرون به صرفه به نام گلکسی زد فولد لایت دیدار خواهیم کرد.

سامسونگ از سه گوشی جدید رونمایی می نماید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیجیاتو، گوشی های گلکسی زد فلیپ 2 و گلکسی زد فولد 3 در سه ماهه سوم 2021 از راه می رسند. در حالت عادی سامسونگ در این بازه زمانی از نسل جدید گوشی های سری گلکسی نوت رونمایی می نماید، با این حال بیشتر شایعات به نابودی این سری اشاره دارند. با توجه به این موضوع، گوشی های تاشو به عنوان جایگزین این محصولات وارد بازار می شوند.

ظاهرا این دو گوشی هوشمند تاشو بجای اینکه در ماه های مختلف وارد بازار شوند، در یک تاریخ در اختیار خریداران قرار می گیرند، با این حال نباید منتظر رونمایی از آن ها در یک مراسم باشیم. شاید این کمپانی کره ای آن ها را در مراسم های مختلفی معرفی کند، مانند کاری که با گوشی های گلکسی نوت 20، گلکسی زد فولد 2 و گلکسی S20 FE انجام داد.

سامسونگ برای اینکه بتواند گلکسی زد فولد لایت را با قیمت مقرون به صرفه وارد بازار کند، بعضی ویژگی های پریمیوم را از آن حذف خواهد نمود که یکی از آن ها، ابعاد نمایشگر است. طبق اطلاعات اخیر، گلکسی زد فولد لایت به نمایشگر بیرونی 4 اینچی و نمایشگر داخلی 7 اینچی مجهز می گردد. با وجود این موضوع همچنان شاهد استفاده از محافظه شیشه ای فوق نازک در آن خواهیم بود.

گلکسی زد فلیپ 2 با نمایشگر داخلی 6.7 اینچی و یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی از راه می رسد. طراحی این محصول مشابه با گلکسی زد فلیپ موجود در بازار خواهد بود، با این تفاوت که از نمایشگر بیرونی 3 اینچی بهره می برد.

طبق شایعات، گلکسی زد فولد 3 از قلم S Pen پشتیبانی می نماید و دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود. سامسونگ همچنین برای این محصول خود محافظ نمایشگر ضخیم تر درنظر می گیرد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13928

به "سامسونگ از سه گوشی جدید رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از سه گوشی جدید رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید