ساروی: رقیب اصلی من در نروژ قهرمان المپیک است

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمد هادی ساروی فرنگی کار وزن 97 کیلوگرم کشورمان در مورد برگزاری اردوهای تیم ملی برای حضور رقابت های جهانی نروژ، گفت: اردوها بسیار خوب است و رفته رفته شرایط بهتر هم خواهد شد. این دومین مرحله اردو است و امیدوارم با شرایط مطلوبی راهی مسابقات جهانی نروژ شویم. البته فاصله مسابقات المپیک تا مسابقات جهانی زیاد نبود و ما باید شرایط آمادگی خود را حفظ کنیم تا بدنمان روی فرم باشد تا برای شرکت در مسابقات شرایط خوبی داشته باشیم.

ساروی: رقیب اصلی من در نروژ قهرمان المپیک است

وی در مورد وضعیتش برای حضور در مسابقات جهانی نروژ گفت: رقیب اصلی من موسی اولویف کشتی گیر روس است که در المپیک هم قهرمان شد. مسابقات نروژ دومین حضورم در رقابت های جهانی است. در اولین میدان که سال 2019 برگزار گردید، نتوانستم مدال بگیرم و همه تلاشم را می کنم که این بار مدال خوشرنگی بگیرم.

ساروی در مورد حضور مربیان سازنده در تمرینات تیم ملی گفت: به نظر من اینگونه مربیان هر چقدر دیده شده و به آنها بها داده گردد، انگیزه بیشتری پیدا می نمایند چراکه در شهرستانها مدال آوران را پرورش می دهند و به تیم های ملی می فرستند، پس باید به آنها یاری گردد تا بیشتر در عرصه های ملی حضور داشته باشند.

دارنده مدال برنز المپیک توکیو در مورد حضورش در لیگ برتر که قرار است بعد از رقابت های جهانی برگزار گردد گفت: من با تیم فولادین ذوب آمل قرارداد بسته ام. به نظرم شرکت در لیگ برتر باعث آمادگی بیشتر می گردد و بخشی از عایدی اقتصادی کشتی گیران را تأمین خواهد نمود.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20091

به "ساروی: رقیب اصلی من در نروژ قهرمان المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساروی: رقیب اصلی من در نروژ قهرمان المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید