ساخت بازی چندنفره سایبرپانک لغو شد

به گزارش دَبی بلاگ، استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) اخیرا جزئیات جدیدی از تصمیم خود در رابطه با لغو بازی چندنفره سایبرپانک ارائه نموده است.

ساخت بازی چندنفره سایبرپانک لغو شد

لازم به ذکر است که این شرکت در گذشته قصد داشت تا پس از انتشار بازی سایبرپانک 2077، یک بازی چندنفره AAA را منتشر کند. فیلیپ وبر (Philipp Weber) که طراح ارشد مراحل در آن بازی چند نفره بود بیان نموده که برنامه های ساخت این اثر پس از عرضه نه چندان پیروز سایبرپانک 2077 و مسائل متعدد آن، تغییر نموده است.

همانطور که احتمالا می دانید، سایبرپانک 2077 پس از سه تاخیر، با انبوهی از مسائل فنی برای رایانه های شخصی و کنسول ها عرضه شد که عملکرد ضعیف آن باعث شد که حتی روی فروشگاه پلی استیشن برای مدتی کنار گذاشته گردد. وبر در این باره می گوید:

البته آدام کیچنسکی (Adam Kiciński)، مدیرعامل مشترک سی دی پراجکت در مارس 2021 تایید کرد که این شرکت برنامه های خود را برای یک بازی چندنفره و مستقل از سایبرپانک لغو نموده است. او گفت:

حال به نظر می رسد که پس از تغییر شرایط بازی سایبرپانک 2077، این استودیو میخواهد تا نسخه GOTY بازی را در سال 2023 منتشر کند. در واقع این نسخه قرار است که مدت کوتاهی پس از عرضه اولین و تنها بسته الحاقیه بازی یعنی Phantom Liberty، وارد بازار گردد.

منبع: VGC

ماوس مخصوص بازی ریزر مدل Viper Ultimate - Cyberpunk 2077 Edition به همراه پایه شارژر

6,550,000 تومان

مشاهده و خرید

کیف رودوشی چی چاپ مدل CyberPunk کد 65596

260,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 28759

به "ساخت بازی چندنفره سایبرپانک لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت بازی چندنفره سایبرپانک لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید