دی لینک یک دانگل وای فای 6 برای هدست واقعیت مجازی گیمینگ Quest 2 عرضه کرد

به گزارش دَبی بلاگ، شرکت دی لینک از یک دانگل وای فای 6 تازه برای هدست واقعیت مجازی Quest 2 رونمایی کرد. این دانگل USB یک وای فای اختصاصی برای کامپیوتر پی سی شما فراهم می کند تا بتوانید از بازی های PC VR بدون کابل یا یک روتر رده بالا، لذت ببرید.

دی لینک یک دانگل وای فای 6 برای هدست واقعیت مجازی گیمینگ Quest 2 عرضه کرد

دانگل دی لینک VR Air Bridge (کد نام DWA-F18) دارای فریم ویر اختصاصی دی لینک است و از الگوریتم های VR شرکت متا برای کاهش تاخیر در اتصال بی سیم و ارائه یک وای فای موثر سود می برد. این دانگل به سادگی و به صورت plug-and-play نصب می شود و کوچک، جمع وجور و قابل حمل است.

شما برای استفاده از دانگل VR Air Bridge حداقل به یک کامپیوتر پی سی ویندوز 10 با درگاه USB 3.2 gen 1، نرم افزار PC VR و هدست Quest 2 متا نیاز دارید. قطعا باید بررسی کنید کامپیوتر شما از بازی های واقعیت مجازی پشتیبانی کند.

این دانگل وای فای 6 که از پروتکل رمزنگاری WPA3 در کنار پروتکل قدیمی تر WPA2 پشتیبانی می کند؛ فقط 23.6 گرم وزن داشته و اندازه خود دانگل 95 در 30 در 10 میلی متر است. این دانگل دارای یک درگاه USB 3.2 Gen 1 بوده و به طور طبیعی برای ورودی و خروجی به یک درگاه USB type A 3.2 Gen1 نیاز دارد.

شرکت دی لینک درباره سرعت اتصال این دانگل وای فای صحبتی نکرده است ولی می گوید هدست Quest 2 را با سرعت و تاخیر بسیار کم به پی سی وصل می کند تا بتوان بالاترین لذت را از بازی های VR برد.

بیشتر بخوانید:

نکته مهم گفتنی درباره دانگل DWA-F18 این است که شما در اصل به چنین دانگلی نیاز ندارید؛ چون هدست متا Quest 2 می تواند از طریق یک روتر بی سیم به کامپیوتر پی سی وصل شود و بازی های واقعیت مجازی پی سی را به صورت بی سیم دریافت کند.

دانگل دی لینک DWA-F18 در واقع می خواهد کیفیت استریم VR روی شبکه خانگی را ارتقا دهد و تجربه کاربری شما تحث تاثیر سرعت و کیفیت شبکه بی سیم وای فای خانگی، تعداد دستگاه های موجود، موقعیت روتر بی سیم، زاویه دید هدست نسبت به آنتن های روتر و عوامل دیگر قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید:

دانگل نو دی لینک به گونه ای طراحی شده است که همه این عوامل را از رده خارج کرده و یک اتصال مستقیم به هدست واقعیت مجازی برای پخش بی سیم با بهترین کیفیت فراهم می کند.

شرکت دی لینک پیش تر از دانگل وای فای 6 رده بالایی به نام رونمایی کرد که سرعتی 1.8 گیگابیت بر ثانیه داشته و از فناوری های MU-MIMO و OFDMA پشتیبانی می کند. در حالی که دانگل های وای فای 6 در بازار گران قیمت هستند؛ دانگل های وای فای 5 قیمت مناسب تری داشته و برای خرید بهتر هستند؛ مانند دانگل تی پی لینک Archer T3U که است.

هنوز تاریخ عرضه یا قیمت این دانگل وای فای 6 مشخص نشده است.

منبع: شبکه چی
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 27346

به "دی لینک یک دانگل وای فای 6 برای هدست واقعیت مجازی گیمینگ Quest 2 عرضه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی لینک یک دانگل وای فای 6 برای هدست واقعیت مجازی گیمینگ Quest 2 عرضه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید