دستگیری سارقان گاردریل و نرده های اتوبان های غرب پایتخت

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری 2 دزد گاردریل ها و نرده های اتوبان ها اطلاع داد و گفت: از متهمان 200 کیلوگرم اموال سرقتی کشف شد.

دستگیری سارقان گاردریل و نرده های اتوبان های غرب پایتخت

به گزارش ، سرهنگ محمود مالمیر رئیس کلانتری 150 تهرانسر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت گاردریل و نرده های فلزی اتوبان های محدوده استحفاظی کلانتری، تیمی از ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی اضافه نمود: ماموران به صورت نامحسوس در محل های سرقت آغاز به گشت زنی کردند تا اینکه در ساعت 5 صبح یکشنبه یازدهم اسفند ماه 2 جوان که با تجهیزات جوشکاری و آهن بری درحال بریدن نرده و گاردریل های بودند شناسایی شدند و در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

سارقان گاردریل های پایتخت به دام افتادند

این مقام پلیسی ادامه داد: در تحقیقات اولیه تعیین شد که متهمان نرده ها و گاردریل های بریده شده را در فضای سبز کنار اتوبان ها جاساز می نمایند و در فرصتی مناسب آن ها را بارگیری و به فروش می رسانند که آنالیز دقیق تر 200 کیلوگرم نرده و گاردریل سرقتی کشف شد.

کلانتر محله تهرانسر گفت: در این خصوص شهرداری منطقه نیز شاکی پرونده است که متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6261

به "دستگیری سارقان گاردریل و نرده های اتوبان های غرب پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارقان گاردریل و نرده های اتوبان های غرب پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید