خبرنگاران کشف 2 هزار و 400 کیلو مرغ احتکاری در کهریزک

به گزارش دَبی بلاگ، شهرری - خبرنگاران - بخشدار کهریزک از توابع شهرستان ری از کشف 2 هزار و 400 کیلو گرم مرغ قطعه بندی شده در یک واحد کشتارگاهی در باقرشهر این بخش اطلاع داد.

خبرنگاران کشف 2 هزار و 400 کیلو مرغ احتکاری در کهریزک

امین بابایی روز شنبه با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی مرغ قطعه بندی شده، گفت: شب گذشته در جریان گشت مشترک دستگاه های نظارتی شهرستان ری که به صورت سرزده صورت گرفت در یک واحد کشتارگاهی 2 هزار و 400 کیلوگرم مرغ قطعه بندی شده کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع و احتیاج بازار با دستور دادستان شهرستان ری مرغ های قطعه بندی شده ابتدا وزن کشی و سپس در سردخانه کشتارگاه جمع آوری و پلمب شد.

بخشدار کهریزک اعلام نمود: مسئول کشتارگاه خاطی پس از صورت جلسه تخلف طی به مراجع قضایی معرفی گردید و مرغ های کشف شده نیز تا زمان صدور حکم در سردخانه نگهداری می گردد.

بابایی یادآور شد: از آنجا که این روزها کمبود مرغ در بازار بسیار محسوس است، امیدواریم احتیاج بازار با این گونه اقدامات اثرگذار در برخورد با محتکران و متخلفان به تعادل برسد.

وی همچنین گفت: بیش از 900 کیلوگرم مرغ کشف شده دولتی در روستای گلحصار از توابع بخش کهریزک بین مردم منطقه با قیمت دولتی توزیع شد.

بخشدار کهریزک ادامه داد: طی گشت مشترک بازرسی فرمانداری شهرستان ری، عوامل بخشداری کهریزک و عوامل دهیاری گلحصار، در طرح تشدید بازرسی با هدف کنترل بازار، مقادیری گوشت مرغ در یکی از فروشگاه های گلحصار کشف شد که فروشنده از عرضه کالا امتناع می کرد.

به گفته این مسئول، مرغ های کشف شده با نرخ دولتی خریداری شده بود که فروشنده آنها را مخفی نموده بود.

بابایی تاکید نمود: با دستور دادستان شهرستان ری، مرغ های کشف شده به قیمت مصوب دولتی و با نظارت دهیار گلحصار بین مردم منطقه توزیع شد.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16532

به "خبرنگاران کشف 2 هزار و 400 کیلو مرغ احتکاری در کهریزک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف 2 هزار و 400 کیلو مرغ احتکاری در کهریزک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید