خبرنگاران مطهری: مسائل استقلال درون خانوادگی است

به گزارش دَبی بلاگ، تهران- خبرنگاران- مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: مسائل استقلال درون خانوادگی است و در خصوص آن صحبت نمی کنم.

خبرنگاران مطهری: مسائل استقلال درون خانوادگی است

به گزارش خبرنگاران، ارسلان مطهری پس از انتها ملاقات استقلال و فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر که با رجحان یک بر صفر آبی پوشان همراه بود، گفت: این پیروزی زحمت تمام اعضای تیم و بازیکنان بود. خدا را بابت این پیروزی شکر می کنم.

وی در رابطه با اینکه آیا قرار است او پنالتی زن اول تیمش باشد یا خیر؟ اضافه نمود: این به تصمیم کادر فنی بستگی دارد. هر چه آنها بگویند ما انجام می دهیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص تغییرات در کادر فنی تیمش توضیح داد: جا دارد که از کادر فنی قبلی تشکر کنم. امیدوارم بتوانیم فرایند صعودی را در پیش بگیریم.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص خطای پنالتی اعلام شده روی وی، اضافه نمود: خطا روی من صددرصد پنالتی بود. پیش از آن هم بازیکن فولاد مرتکب خطای هند شد.

وی در خصوص اینکه گفته می گردد او به خاطر بازی در پست وینگر با کادر فنی قبلی دچار چالش شد، اضافه نمود: این مسائل درون خانوادگی است و من در خصوص آن صحبت نمی کنم.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16409

به "خبرنگاران مطهری: مسائل استقلال درون خانوادگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مطهری: مسائل استقلال درون خانوادگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید