خبرنگاران جهت جدید دسترسی به حرم مطهر رضوی گشایش یافت

به گزارش دَبی بلاگ، مشهد- خبرنگاران- معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: راستا دسترسی ره باغ نعیم رضوان به حرم مطهر رضوی همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه سال جدید به منظور تسهیل رفت و آمد پیاده زائران و دسترسی آنها به بارگاه منور امام رضا(ع) گشایش یافت.

خبرنگاران جهت جدید دسترسی به حرم مطهر رضوی گشایش یافت

به گزارش آدینه شب پایگاه خبری آستان قدس، محمد توکلی اضافه کرد: راستا تردد بازارچه شهید آستانه پرست و خیابان طبرسی، همیشه به عنوان یکی از پرترددترین راستاهای تردد زائران به حساب می آمد و طبیعتا جمعیتی که از این بازارچه قصد تشرف به حرم مطهر رضوی را داشتند باید به ورودی طبرسی مراجعه می کردند.

وی ادامه داد: این موضوع هم بار ترافیکی و جمعیتی خیابان طبرسی را تحت الشعاع قرار می داد و هم زائران باید راستا زیادی را برای تشرف به حرم رضوی می پیمودند.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: با برنامه ریزی های اجرا شده، آستان قدس رضوی تصمیم گرفت راستا دسترسی جدیدی از محور ره باغ نعیم رضوان که در حال تکمیل است، برای تشرف آسان تر زائران به حرم رضوی از راستا شمال غربی باز کند و به همین دلیل در یک بازه 2 هفته ای این راستا گشایش یافت.

توکلی با بیان اینکه این راستا، یکی از منحصر به فردترین چشم اندازها را از نظر دید گنبد حرم امام رضا(ع) دارد، اضافه کرد: برای دریافت امانات زائران و همچنین در اختیار گذاشتن جایگاه چرخدار نیز در این راستا پیش بینی های لازم اجرا شده است.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16204

به "خبرنگاران جهت جدید دسترسی به حرم مطهر رضوی گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جهت جدید دسترسی به حرم مطهر رضوی گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید