خبرنگاران امکان بازدید مجازی از سیستان و بلوچستان در نوروز 99 فراهم شده است

به گزارش دَبی بلاگ، زاهدان- خبرنگاران- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: امکان بازدید مجازی از 80 اثر طبیعی و تاریخی این استان با راه اندازی سایت گردشگری در نوروز 99 فراهم شده است.

خبرنگاران امکان بازدید مجازی از سیستان و بلوچستان در نوروز 99 فراهم شده است

مجتبی میرحسینی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: گردشگران می توانند به وسیله https://www.sbtourism.ir وارد سایت گردشگری سیستان و بلوچستان شده و با اطلاعات ارائه شده در این سایت به صورت مجازی به این استان سفر نمایند.

وی گفت: در این سایت کتابچه راستاهای گردشگری سیستان و بلوچستان نیز برای معرفی 6 راستا گردشگری و آشنایی با ظرفیت های این استان در این راستاها بارگذاری شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: نقشه منطقه، کتابچه راهنمای گردشگری و معرفی این استان به 6 زبان از بخش های دیگر این سایت گردشگری است که نوروزی بیاد ماندنی و خاطره انگیز برای مردم به صورت مجازی فراهم خواهد نمود.

وی ضمن درخواست از مردم برای رعایت توصیه های بهداشتی، بیان نمود: در نوروز 99 به سیستان و بلوچستان سفر نکنید، امکانات بهداشتی جوابگوی بیماران کرونا و حجم سفرها نیست و علاقمندان به سفر می توانند بعد از شکست این ویروس سفرهای خود را در تابستان و نیمه دوم سال 99 به مقصد این استان شروع نمایند.

میرحسینی اعلام کرد: سیستان و بلوچستان به عنوان استان چهارفصل در تابستان خنکترین سواحل ایران را دارد به همین دلیل با جشنواره های تابستان های که پیش بینی شده میزبان هموطنان عزیز خواهیم بود.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6591

به "خبرنگاران امکان بازدید مجازی از سیستان و بلوچستان در نوروز 99 فراهم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امکان بازدید مجازی از سیستان و بلوچستان در نوروز 99 فراهم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید