خبرنگاران اخبار انتظامی استان قزوین

به گزارش دَبی بلاگ، قزوین - خبرنگاران - فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که با ترفند دریافت اقامت در کشور آلمان از 6 شهروند قزوینی کلاهبرداری نموده بود اطلاع داد.

خبرنگاران اخبار انتظامی استان قزوین

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران، سردار علی ابراهیمی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت شخصی مبنی بر اینکه خانمی پس از آشنایی با فرزندانش و به بهانه اخذ اقامت در کشور آلمان از آنان کلاهبرداری نموده، آنالیز موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی استان نهاده شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اظهارات شاکی، ماموران با انجام اقدامات فنی فرد مورد نظر که قصد خروج از کشور داشت شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را در شهر قزوین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: متهم در بازپرسی های تکمیلی ماموران به جرم خود اعتراف و اقرار داشته که با ترفند دریافت اقامت در کشور آلمان از 6 شهروند به مبلغ 20 میلیارد ریال کلاهبرداری نموده است.

این مقام ارشد انتظامی در سرانجام با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه افراد کلاهبردار از شیوه های مختلف اقدام به کلاهبرداری می نمایند ضروری است قبل از ارتباط با اینگونه افراد، نسبت به تحقیقات و شناسایی هویت دقیق آنان اطمینان حاصل نموده تا مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

تشدید اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بویین زهرا

فرمانده انتظامی بویین زهرا از شناسایی و دستگیری 12 خرده فروش و معتاد پرخطر در طرح پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان اطلاع داد.

سرهنگ حسین رشیدتبار درباره جزئیات این خبر بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با مخلان نظم و امنیت در سطح شهرستان بویین زهرا به مرحله اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پیروز به شناسایی و دستگیری 12 نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد پر خطر شدند.

سرهنگ رشیدتبار گفت: هدف اصلی اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان و برقراری نظم و امنیت اجتماعی است و این مهم با جدیت و به صورت مستمر پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی با اشاره به کشف مقادیری از مواد مخدر، 4 دستگاه ترازوی توزین و 5 قبضه سلاح سرد در این طرح خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15438

به "خبرنگاران اخبار انتظامی استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اخبار انتظامی استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید