آدینه، برگزاری مراسم اهدای کاپ قهرمانی جام خلیج فارس و جام کوثر

به گزارش دَبی بلاگ، مراسم اختتامیه و اهدای کاپ تیم های اول تا سوم مسابقات لیگ تکواندو مردان (جام خلیج فارس) و زنان (جام کوثر) با حضور مسئولین تیم ها، روز آدینه - 13 تیرماه همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) در خانه تکواندو برگزار می گردد.

آدینه، برگزاری مراسم اهدای کاپ قهرمانی جام خلیج فارس و جام کوثر

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، باتوجه به ضرورت حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا، با توافق تیم های مدعی، پرونده مسابقات لیگ برتر تکواندو مردان و زنان در سال 1398، روز 19 خردادماه بسته شد و سکونشینان این دوره از رقابت ها معرفی گردیدند.

برهمین اساس و با اعلام سازمان لیگ، مراسم اختتامیه و اهدای کاپ تیم های اول تا سوم مسابقات لیگ برتر تکواندو مردان و زنان با حضور سرپرستان، مربیان و کاپیتان تیم ها روز آدینه - 13 تیرماه همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) در خانه تکواندو برگزار خواهد شد. مراسم در گروه زنان ساعت 11 و در گروه مردان ساعت 12 پیگیری می گردد.

براساس توافق انجام شده و جدول رده بندی لیگ برتر تا خاتمه هفته هفتم از دور برگشت و با احتساب مسابقات باقی مانده، در خاتمه هجدهمین دوره رقابت های جام خلیج فارس، تیم های شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن به صورت مشترک قهرمان و پاس و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عنوان نایب قهرمانان لیگ برتر معرفی گردیدند. مس کرمان نیز در رده سوم نهاده شد.

پرونده پانزدهمین دوره لیگ تکواندو بانوان جام کوثر نیز که شش هفته مرحله خاتمهی آن تا بهمن ماه برگزار شده بود، تیم های فتح صدر البرز و لوازم خانگی کن مشترکا به عنوان قهرمانان، اسپریچو نایب قهرمان و داتیس یزد به عنوان تیم سوم معرفی گردید.

لازم به ذکر است؛ با توجه به ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، حضور ورزشکاران تیم ها در این مراسم امکان پذیر نیست.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10047

به "آدینه، برگزاری مراسم اهدای کاپ قهرمانی جام خلیج فارس و جام کوثر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدینه، برگزاری مراسم اهدای کاپ قهرمانی جام خلیج فارس و جام کوثر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید