جان سینا دستی F9 را در چین کشید

به گزارش دَبی بلاگ، علاقه مندان فیلم و سینما در چین این هفته از ادامه استقبال از فیلم نهم سریع و خشمگین خودداری کردند.

جان سینا دستی F9 را در چین کشید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، سینمارو های چین ترمز سریع و خشمگین را کشیدند و فیلم پرفروش یونیورسال در هفته دوم از اکرانش در چین با کاهش 85 درصدی مخاطبان روبرو شد و تنها 20.8 میلیون دلار دیگر فروخت تا مجموع فروشش پس از 2 هفته به 136 میلیون دلار برسد.

هر چند این رقم فروش هنوز کمی بیشتر از نمایش هابز و شاو دیگر فیلم از مجموعه های مرتبط با سریع و خشمگین در چین در همین بازه زمانی است، اما خیلی کمتر از رقمی است که فیلم هفتم این مجموعه و فیلم سرنوشت خشمگین ها فروش نموده بودند. این 2 فیلم به ترتیب در سال 2015 و 2017 فروشی 390.9 میلیون دلاری و 392.8 میلیون دلاری را تجربه نموده بودند.

سایت فروش بلیت چین پیش بینی می نماید که F 9 کارش را با فروشی 211.9 میلیون دلاری به سرانجام ببرد که گرچه پایین نیست، اما به ارقام قبلی نمی رسد. این در حالی است که بازار سینمای چین به سطح فروش پیش از کرونا رسیده و فیلم داخلی سلام، مامان در ماه فوریه توانست 825 میلیون دلار بفروشد.

شاید نتوان با قاطعیت گفت، اما اظهارات جان سینا درباره تایوان می تواند با اقتدار این فیلم در بازار فروش چین مرتبط باشد. آنچه مسلم است بازار چین چشم به دهان دیگران دارد و در بیشتر مناطق آن این امر بر فروش تاثیر می گذارد. همچنین نقد های ضعیفی که این فیلم در چین دریافت نموده می تواند عاملی باشد که فروش آن را تا این حد پایین آورده باشد.

امتیاز منتقد های چینی به این فیلم در مائویان 7.5 و در دوبان 5.5 از 10 بوده است.

هفته پیش جان سینا در یک مصاحبه از تایوان به عنوان کشور تایوان یاد نموده و گفته بود کشور تایوان زودتر از هر نقطه ای به تماشای این فیلم می نشیند. این جمله باب میل چینی هایی که معتقدند تایوان وابسته آنهاست، نبود و ظاهراً عذرخواهی بعدی این بازیگر نیز کارساز نیفتاد.

با همه این ها فیلم نهم از مجموعه سریع و خشمگین هنوز در راس باکس آفیس چین واقع شده است و در صندلی دوم فروش انیمیشن کنار من بمان دورامون 2 با فروش 16.3 میلیون دلار جای گرفته است. فیلم ترسناک یک جای ساکت 2 ساخته جان کرازینسکی نیز که همزمان با آمریکا اکران شده کارش را با فروش 15 میلیون دلاری شروع نموده و در صندلی سوم قرار گرفته است.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18387

به "جان سینا دستی F9 را در چین کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان سینا دستی F9 را در چین کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید