توافق نورمحمدی با باشگاه پرسپولیس برای بخشش مطالباتش

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علیرضا نورمحمدی با اشاره به شرایط پرسپولیس گفت: با اینکه این روزها از هر سو فشار زیادی به پرسپولیس وارد و مسائل از هر طرف برای آن ایجاد می گردد، باور من این است که تیم، به قدری توانایی دارد که با غلبه بر همه این مسائل، حواشی و کارشکنی های تمسخرآمیزی که شاهد هستیم، قهرمانی خود را تکرار کند.

توافق نورمحمدی با باشگاه پرسپولیس برای بخشش مطالباتش

کاپیتان سال های گذشته سرخپوشان که امروز سه شنبه به دعوت مدیران به باشگاه آمده بود، درباره علت این حضور توضیح داد: آقایان سمیعی و شکوری تماس گرفته بودند تا بابت پیگیری مطالباتم گفت وگویی داشته باشیم. من از چند سال قبل مطالباتی دارم ولی به اسم یک پرسپولیسی و کسی که همه داشته های خود را از این تیم و طرفداران می دانم، دوست نداشتم از این ناحیه مسئله ای برای پرسپولیس ایجاد گردد. از طرفی با شکوری همبازی بودیم و به سمیعی هم بعد از همان دیدار محبت آمیز ای که داشتم، ارادت پیدا کردم. این شد که درباره صرف نظر کردن از بخش مهمی از طلب خودم، هرچه گفتند قبول کردم و به توافق رسیدیم.

بازیکن پیشین پرسپولیس که حالا دیگر خود را آماده می نماید تا وارد عرصه مربیگری فوتبال گردد، درباره ارزیابی اش از شرایط این روزهای پرسپولیس، اضافه کرد: با اینکه باشگاه و تیم از هر سو، بسیار تحت فشار قرار دارند، می بینیم که پرسپولیس یک تیم خاص از نظر حرفه ای، اراده و نفراتی که در بخش های مختلف آن حضور دارند، است. کسانی درباره پرسپولیس، حرف های نامناسب مطرح می نمایند که می بینند در زمین زورشان به این تیم نمی رسد. به آنها فشار آمده و می خواهند خودشان را به این شکل خالی نمایند. برای همین است که سعی دارند با ایجاد حواشی و بیان حرف های تمسخرآمیز و تکراری، علیه پرسپولیس هجمه ایجاد نمایند و تمرکز باشگاه و تیم را هم به هم بریزند.

نورمحمدی درباره اینکه برخی با افکاری ناسالم، مباحثی چون حمایت از پرسپولیس را مطرح می نمایند، گفت: یک بار هم بگویند کدام حمایت؟ برنامه بازی ها که در بیشتر موارد به زیان پرسپولیس تمام می گردد و همین حالا هم برنامه ادامه مسابقات خواسته یا ناخواسته به سود رقبای پرسپولیس و به زیان این تیم شده است. مسائل اقتصادی هم که همواره وجود دارد؛ دقیقاً برخلاف برخی تیم ها که بودجه و یاری دولتی هم دریافت می نمایند. از نظر داوری هم که به صورت سنتی همواره جمع موارد به ضرر پرسپولیس شده است. پس این حمایت کجا انجام می گردد؟ آن سالی که ما نایب قهرمان لیگ شدیم، چه شرایطی بود؟

کاپیتان پیشین سرخپوشان ادامه داد: اتفاقات آن دوره را که به یاد داریم. به خاطر اشتباهات داوری که صدای اعتراض کارشناسان داوری را هم درآورده بود، تا انتهای جدول رفتیم ولی هیچ کس را متهم نکردیم. با وجود آن شرایط، این حرف ها را نزدیم. جنگیدیم و کوشش کردیم و اگر فقط یکی از آن امتیازاتی که به علت اشتباهات داوری از ما گرفته شده بود را به دست می آوردیم، قطعاً قهرمان می شدیم. البته سال های بعد از آن قهرمان شدیم. این است که پرسپولیس را خاص می نماید. برای من جالب است سرمربیان همین تیم هایی که مرتب از این حرف ها می زنند، خودشان بر فنی بودن فزونی پرسپولیس اذعان دارند.

نورمحمدی درباره پیش بینی خود از شرایط تیم در ادامه لیگ و اعتراض و ناراحتی طرفداران و اعضای تیم به برنامه مسابقات و تحمیل شرایط سخت تر و نابرابر به پرسپولیس و به سود رقبای آن، توضیح داد: بالاخره دوری تعداد زیاد بازیکن ملی پوش از تمرینات و عدم امکان ریکاوری و هماهنگی مجدد آنها در بازگشت از بازی های ملی، باعث تاثیر منفی می گردد. این یک بحث فنی و کارشناسی است. کادر فنی و طرفداران پرسپولیس حق دارند و درست هم می گویند. با این وجود، من می گویم پرسپولیس در این چند سال بارها با شرایط بسیار سخت روبرو بوده و با این مسائل آشناست. بچه ها نشان داده اند که در این مواقع با انرژی و انگیزه خاصی کار را ادامه می دهند و به همین علت از پس محرومیت ها، مصدومیت ها و بحران های دیگر برآمده اند. البته همان طور که گفتم به هر حال این برنامه ریزی که برای مسابقات وجود دارد، به سود رقبای پرسپولیس می گردد و این فشار به ویژه با توجه به گرم شدن هوا و بعلاوه بازی ملی پوشان در گرمای بحرین، فشار را بیشتر می نماید؛ ولی پرسپولیس با روزهای سخت آشنا است.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18820

به "توافق نورمحمدی با باشگاه پرسپولیس برای بخشش مطالباتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق نورمحمدی با باشگاه پرسپولیس برای بخشش مطالباتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید