تبدیل شرایط استخدامی کارکنان ایثارگر شاغل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی خبرنگاران

به گزارش دَبی بلاگ، مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری از تبدیل شرایط استخدامی کارکنان ایثارگر شاغل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خبر داد.

تبدیل شرایط استخدامی کارکنان ایثارگر شاغل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، اباصلت خراسانی، مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری از تبدیل شرایط استخدامی کارکنان ایثارگر شاغل دردانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خبر داد.

خراسانی در این خصوص گفت: در راستای اجرای بخشنامه شماره 379599 مورخ 25/ 09/ 1399‬ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص قانون تفسیر بند و ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، موضوع تبدیل شرایط استخدامی کارکنان ایثارگر شاغل در دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی پژوهشی و پارک های علم و فناوری به رسمی قطعی که تا تاریخ 29/ 12/ 1395‬ در یکی از حالات غیر رسمی (پیمانی، قرارداد کار مشخص یا مشخص، قرارداد موقت کارگری) جذب و بکارگیری شده اند، تا کنون اطلاعات 675 نفر به ستاد وزارت در سامانه کارکنان نظام اداری کشور واصل شده که از این تعداد 152 شماره مستخدم رسمی قطعی صادر شده است.

وی افزود: 115 مورد نیز برای اصلاح به کارگزینی دانشگاه ها عودت شده و تعداد 258 درخواست در مرحله بررسی سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی می باشد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16897

به "تبدیل شرایط استخدامی کارکنان ایثارگر شاغل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل شرایط استخدامی کارکنان ایثارگر شاغل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید