بازگشت کرونا به چین و احتمال لغو بازی های ساحلی 2020

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ویروس کرونا که منشا آن به چین نسبت داده شده، موج جدیدی از بحران در این کشور ایجاد نموده در حالی که طی هفته های اخیر شیب شیوع و گستردگی این ویروس بسیار کُند شده بود و منعی هم برای فعالیت های عادی چینی ها و از سرگیری آنها نبود.

بازگشت کرونا به چین و احتمال لغو بازی های ساحلی 2020

بازگشت کرونا به چین و گزارش مواردی جدید از ابتلا به این ویروس که مقامات کمیسیون ملی بهداشت چین هم آنها را تایید نموده اند اما باعث تصمیم گیری های جدید و اعمال دوباره محدودیت در رفت و آمدها شده است به طوری که بعضی بازهای محلی و مناطق مسکونی به شکل ویژه ای قرنطینه و مدارس و مهدهای کودک تعطیل شده اند.

البته بیشتر موارد شناسایی شده از ابتلا به ویروس کرونا در چین به پکن نسبت داده شده است. تصمیمات اخیر و اعمال محدودیت چینی ها هم برای این شهر بوده است. این تصمیمات بعضا جنبه ورزشی دارند به طوری که استفاده از وسایل ورزشی عمومی در پایتخت چین ممنوع شده و فعالیت های فوتبال هم تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آمده است.

این در حالی است که چینی ها تا چندماه دیگر میزبان بازی های ساحلی آسیا هستند. قرار است این بازی ها آذرماه امسال در شهر سانیا برگزار گردد. مقامات ورزش چین مصرانه پیگیر اقدامات لازم برای برگزاری این بازی ها هستند و حتی به صورت مستمر و مرتب با کشورهای شرکت کننده و از جمله ایران هم در ارتباط هستند اما بازگشت کرونا به چین ابهاماتی در خصوص برگزاری به موقع این بازی ها ایجاد نموده است.

درست است که فعلا پکن محل اصلی بازگشت کرونا به چین است و به غیر از دو مورد از استان های دیگر، گزارشی از دیگر استان ها نشده است اما به ویژگی های این ویروس و قابلیت فراگیری جهانی، انتقال دوباره آن به دیگر شهرها و استان های چین را محتمل نموده است.

بنابراین بعید نیست که شورای المپیک آسیا در خصوص بازی های ساحلی و برگزار شدن یا نشدن آن در موعد مقرر، تصمیم گیری جدیدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگاران، 8 تا 16 آذرماه زمان مقرر برای برگزاری ششمین دوره بازی های ساحلی آسیا است.

شنا و واترپلو، دو و میدانی، بسکتبال سه به سه، هندبال ساحلی، کبدی ساحلی، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، وودبال ساحلی، دوگانه (شنا و دو)، دراگون بت، پاراگلایدر، قایقرانی بادبانی و موج سواری بادبانی، کوهنوردی، موج سواری، کشتی ساحلی و قایق موتوری رشته هایی هستند که دوره جدید بازی های ساحلی با حضور ورزشکاران آنها برگزار خواهد شد.

قرار است ایران در 10 رشته فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، هندبال ساحلی، کشتی ساحلی، سنگنوردی، کبدی ساحلی، دوومیدانی، شنا، واترپلو و بسکتبال سه نفره نماینده داشته باشد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9584

به "بازگشت کرونا به چین و احتمال لغو بازی های ساحلی 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت کرونا به چین و احتمال لغو بازی های ساحلی 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید