بازارچه دائمی صنایع دستی در سنقر و کلیایی راه اندازی می شود

به گزارش دَبی بلاگ، معاون صنایع دستی کرمانشاه از تخصیص اعتبار برای راه اندازی بازارچه های دائمی در شهرستان سنقر و کلیایی خبر داد.

بازارچه دائمی صنایع دستی در سنقر و کلیایی راه اندازی می شود

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، حسین ویسی سه شنبه ششم آبان ماه 99 گفت: در راستای حمایت از صنعتگران صنایع دستی، بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرستان سنقر و کلیایی ایجاد می شود و آن ها می توانند محصولات خود را در این بازارچه در معرض دید عموم بگذارند .

او گفت: این مکان با جانمایی مناسب و دسترسی آسان با 20 غرفه راه اندازی می شود و صنعتگران می توانند در این غرفه ها علاوه بر فروش محصول، به علاقه مندان آموزش نیز بدهند.

معاون صنایع دستی کرمانشاه حجم اعتبار پیش بینی شده برای این بازارچه ها را 10 میلیارد ریال گفت و افزود: ایجاد این بازارچه ها می تواند باعث حذف دلالان و ارائه مستقیم محصولات از تولید به مصرف باشد. با توجه به فعالیت صنعتگران این شهرستان در زمینه گلیم بافی و گیوه بافی، تمرکز اصلی بر روی این محصولات خواهد بود.

او از افتتاح و راه اندازی سه بازارچه دیگر در شهرستان های صحنه، اسلام آباد غرب و روانسر در آینده ای نزدیک خبر داد و بیان نمود: بازارچه شهر کرمانشاه نیز در حال واگذاری است و این غرفه ها با هزینه ای بسیار کم نسبت به املاک تجاری در اختیار صنعت گران قرار می گیرد. امیدواریم این غرفه ها در راستای اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از محصولات بومی، باعث تبلور فرهنگ و آشنایی بیشتر مردم با تمدن و آداب و رسوم منطقه شود.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12814

به "بازارچه دائمی صنایع دستی در سنقر و کلیایی راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارچه دائمی صنایع دستی در سنقر و کلیایی راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید