ایران یکی از قطب های والیبال جهان است، توسعه والیبال روی برف

به گزارش دَبی بلاگ، محمدرضا داورزنی عصر دوشنبه در مجمع انتخابات هیئت والیبال استان بوشهر گفت: ورزش والیبال دارای جذابیت های بالایی است و باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم.

ایران یکی از قطب های والیبال جهان است، توسعه والیبال روی برف

وی یکی از شاخه های جذاب ورزش والیبال را والیبال روی برف دانست و افزود: برخی از مناطق کشور ما ظرفیت پرداختن به این شاخه از والیبال را دارند که برنامه ریزی برای توسعه آن آغاز شده است.

رئیس فدراسیون والیبال به رشد زیرساخت های ورزشی کشور در چند سال اخیر اشاره کرد و ادامه داد: در استان بوشهر نیز شاهد پیشرفت های خوبی در این حوزه هستیم که ارتقای چشمگیری داشته است.

وی حضور والیبالیست های ایرانی در لیگ های معتبر جهانی را یک افتخار دانست و گفت: از همه قومیت ها و استان های کشور بازیکنانی در همه رده های تیم ملی حضور دارد و در تیم ملی فضای رقابت برای همه فراهم است.

داورزنی با بیان اینکه تیم ملی بزرگسالان والیبال ایران هم اکنون در تراز جهانی یکی از هشت تیم برتر جهان است شرح داد: با قهرمانی تیم های ملی نوجوانان و جوانان، کشورمان به عنوان یکی از قطب های والیبال جهان معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 12 هزار ورزشکار این رشته در کشور استعدادیابی و غربال گری و برترین ها جذب تیم های ملی نوجوانان و جوانان شدند گفت: فدراسیون والیبال آمادگی دارد تا در صورت فراهم شدن زیرساخت مناسب شرایط میزبانی بوشهر را برای تور دو ستاره جهانی والیبال ساحلی فراهم کند.

raveblog.ir: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

tour-england.ir: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11306

به "ایران یکی از قطب های والیبال جهان است، توسعه والیبال روی برف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران یکی از قطب های والیبال جهان است، توسعه والیبال روی برف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید