اکران انیمیشن های کانون پرورش فکری در پایگاه اینترنتی

به گزارش دَبی بلاگ، 6 انیمیشن پرمخاطب کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان همزمان با فرارسیدن هفته ملی کودک، به نمایش در می آیند.

اکران انیمیشن های کانون پرورش فکری در پایگاه اینترنتی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، همزمان با هفته ملی کودک 6 انیمیشن کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان که جوایزی را در جشنواره های داخلی و بین المللی از آن خود نموده اند در پرتال اینترنتی کانون اکران می شوند.

بر همین اساس روباهی که به دنبال صدا رفت ساخته فاطمه گودرزی فراوری سال 1390، کیمیاگر به کارگردانی مهدی خرمیان فراوری سال 1389، یکی کم است اثر عبدالله علیمراد فراوری سال 1376، از طهران تا تهران ساخته سودابه مطلع و نفیسه ریاحی فراوری سال 1362، گلباران به کارگردانی علی اکبر صادقی فراوری سال 1351 و خیمه خورشید سوخت ساخته ایرج محمدی رزینی فراوری سال 1396 عنوان های این انیمیشن ها هستند.

علاقه مندان به انیمیشن از 12 تا 17 مهر 1399 می توانند به وسیله پرتال اینترنتی کانون به نشانی kpf.ir به تماشای این آثار بنشینند.

یادآوری می گردد برنامه های هفته ملی کودک سال جاری از روز 12 تا 17 مهرماه با شعار آینده را باید ساخت و با موضوع کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برگزار خواهد شد.

این برنامه ها سال جاری با توجه به همزمانی با اربعین حسینی رنگ و بوی عاشورایی و حسینی به خود گرفته است و در عین حال با توجه به شیوع بیماری کرونا، تمامی برنامه ها به صورت مجازی اجرا و ارایه می گردد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12118

به "اکران انیمیشن های کانون پرورش فکری در پایگاه اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران انیمیشن های کانون پرورش فکری در پایگاه اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید