بیشتر گوشی های پرفروش 2019 گالکسی یا آیفون بوده اند

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، تحقیقات مؤسسه کانتر پوینت نشان می دهد از میان 10 گوشی پرفروش سال 2019 تعداد 9 گوشی توسط سامسونگ و اپل فراوری شده اند.

بیشتر گوشی های پرفروش 2019 گالکسی یا آیفون بوده اند

تنها استثنا در میان 10 گوشی پرفروش سال 2019 گوشی ای 5 شرکت چینی اوپو است که در رده پنجم جای گرفته است. رتبه اول در این زمینه مربوط به آیفون ایکس آر است که 3 درصد از کل گوشی های به فروش رفته در دنیا را به خود اختصاص داده است.

رتبه دوم در این زمینه به آیفون 11 شرکت اپل و رتبه سوم به گوشی گالکسی ای 50 اختصاص دارد. گالکسی ای 10 نیز در رتبه چهارم است. آیفون 8، گالکسی ای 20، آیفون 11 پرو مکس، آیفون7 وآیفون ایکس اس مکس نیز رتبه های ششم تا دهم را از آن خود نموده اند.

در شرایطی که در آمریکای شمالی تولیدات اپل محبوب تر از رقیب کره ای است، در اروپا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا گوشی های سامسونگ محبوب تر هستند. در این میان تنها در چین است که شرایط به طور کلی متفاوت بوده و تولیدات اوپو، ویوو و هواوی که هر سه چینی هستند، بیشتر با استقبال روبرو شده اند.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5926

به "بیشتر گوشی های پرفروش 2019 گالکسی یا آیفون بوده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر گوشی های پرفروش 2019 گالکسی یا آیفون بوده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید