اولین خرید استقلال تعیین شد

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران: فرهاد مجیدی لیست بازیکنان مدنظرش برای فصل پیش روی استقلال را به مسئولان باشگاه ارائه نموده و به نظر می رسد نام آرمین سهرابیان، مدافع فصل گذشته گل گهر در ابتدای آن واقع شده است. سهرابیان که پیش تر سابقه بازی کردن در ترکیب استقلال را داشته فصل اخیر یکی از بازیکنان مورد علاقه قلعه نویی در گل گهر سیرجان بود.

اولین خرید استقلال تعیین شد

به گزارش خبرنگاران، مذاکره استقلال با آرمین سهرابیان منطقی هم به نظر می رسد. این تیم هروویه میلیچ و محمد نادری دو بازیکن چپ پای خط دفاعی اش را از دست داده و حالا فقط متین کریم زاده را در این پست دارد. فرهاد مجیدی برای پرکردن جای خالی مدافعان کناری اش احتیاج به بازیکنان تخصصی در این پست دارند.

موضوع مهم درباره آرمین سهرابیان اینکه علاوه بر بازی کردن در این پست می تواند به نام مدافع میانی هم ایفای نقش کند و دست فرهاد مجیدی را برای انتخاب باز بگذارد. همین روز گذشته مدیربرنامه های آرمین سهرابیان وارد باشگاه استقلال شده و مذاکرات اولیه را هم انجام داده است هرچند که نام شده گل گهر سیرجان هم همچنان در پی راضی نگه داشتن آرمین سهرابیان است و به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

قرارداد سهرابیان با گل گهر به اتمام رسیده و طبیعتا اگر پیشنهاد اقتصادی استقلالی ها مورد توجه سهرابیان قرار بگیرد، او اولین خرید فصل نو استقلال خواهد شد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 19512

به "اولین خرید استقلال تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خرید استقلال تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید