انجام پیگیری های لازم جهت ارائه خدمات درمانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در محلات

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/مرکزی فرماندار محلات از انجام پیگیری های لازم جهت ارائه خدمات درمانی موجود در جهاد دانشگاهی با رویکرد درمان ناباروری با حضور متخصصین این حوزه در این شهرستان خبر داد.

انجام پیگیری های لازم جهت ارائه خدمات درمانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در محلات

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا ناظری در بازدید از مجموعه درمانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی اظهار کرد: در جلساتی که پیش از این با مسئولان جهاد دانشگاهی برگزار گشت، جهت همکاری برای ایجاد شعبه مرکز درمان ناباروری در شهرستان محلات اعلام آمادگی کردیم که مقرر شد در این زمینه اقداماتی انجام شود.

وی خدمات درمانی جهاد دانشگاهی و امکانات مجموعه درمانی این نهاد در استان را قابل توجه دانست و گفت: امید است ظرف کمتر از یکماه شاهد آغاز عملیات راه اندازی مرکز درمان ناباروری در محلات باشیم و مجموعه شهرستان همکاری و حمایت لازم را در این خصوص خواهد داشت.

ناظری اضافه نمود: مقرر شد تفاهم نامه ای بین شبکه بهداشت شهرستان و جهاد دانشگاهی منعقد شود و فرایند عملیاتی شدن این مهم آغاز شود، البته افق دید ما بسیار گسترده است و تلاش می کنیم تمامی فرایند های درمان ناباروری در شهرستان عملیاتی شود و در خصوص مراکزی همچون آزمایشگاه ژنتیک یا برگزاری دوره های کوتاه مدت یا گردشگر درمانی همکاری هایی با جهاد دانشگاهی داشته باشیم.

دکتر مهدی قلیچ خانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات هم در این بازدید اظهار کرد: برای همکاری با جهاد دانشگاهی نهایتی قائل نیستیم و علاقمندیم که این همکاری ادامه دار باشد، اضافه نمود: فعلا قرار است همکاری های درمانی این نهاد و بخش بهداشت و درمان شهرستان محلات در بخش درمان نازایی آغاز شود و امید است در ادامه، تمامی فرایند درمان نازایی در محلات انجام شود.

وی اظهار کرد: امید است بتوانیم در زمینه ارائه آموزش های کوتاه مدتی که از طریق جهاد دانشگاهی برگزار می شود، همچون دستیار دندانپزشک، تکنسین داروخانه، دوره های لیزر و ... از حضور اساتید این نهاد استفاده کنیم که مقرر شد پیگیری هایی در این خصوص انجام شود.

قلیچ خانی گفت: علاقمندیم در حوزه سلول های بنیادی و بانک خون بند ناف هم بتوانیم در محلات از خدمات جهاد دانشگاهی برخوردار شویم.

به گزارش خبرنگاران، فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات از بخش های مختلف مجموعه درمانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی بازدید کردند.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20060

به "انجام پیگیری های لازم جهت ارائه خدمات درمانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در محلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام پیگیری های لازم جهت ارائه خدمات درمانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در محلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید