افزایش 25 درصدی نرخ بلیط مترو از اردیبهشت، درخواست اختصاص واکسن کرونا با افزایش مسافران

به گزارش دَبی بلاگ، مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو با اشاره به افزایش نرخ بلیط مترو از اول اردیبهشت ماه، درخواست کرد که به نیروهای عملیاتی مترو نیز واکسن کرونا اختصاص داده گردد.

افزایش 25 درصدی نرخ بلیط مترو از اردیبهشت، درخواست اختصاص واکسن کرونا با افزایش مسافران

فرنوش نوبخت در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص افزایش قیمت بلیط مترو در سال جدید گفت: به طور متوسط قیمت بلیط 25 درصد افزایش می یابد که از اول اردیبهشت ماه این افزایش اعمال می گردد.

وی با بیان این که نرخ بلیط تک نفره 2000 تومان خواهد شد، اضافه کرد: البته با توجه به این که قیمت بلیط بر اساس پیمایش محاسبه می گردد در حال تدوین جدولی برای مشخص نرخ بلیط هستیم که به محض آماده شدن اعلام می گردد.

نوبخت در ادامه با اعلام این مطلب که از ستاد کرونای تهران وستاد ملی درخواست اختصاص سهمیه واکسن کرونا برای پرسنل عملیاتی مترو را دارد، گفت: این روزها استفاده مسافران از مترو افزایش یافته و با زیاد شدن تعداد مسافران پرسنل مترو نیز در معرض بیماری هستند.

وی با بیان این که پرسنل عملیاتی مترو که درارتباط مستقیم با افراد هستند در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند، اضافه کرد: پیگیر ارسال نامه به روسای ستاد کرونای تهران و کشور هستیم تا با ورود واکسن به کشور، سهمیه ای برای پرسنل عملیاتی مترو بخصوص راهبران در نظر بگیرد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16687

به "افزایش 25 درصدی نرخ بلیط مترو از اردیبهشت، درخواست اختصاص واکسن کرونا با افزایش مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 25 درصدی نرخ بلیط مترو از اردیبهشت، درخواست اختصاص واکسن کرونا با افزایش مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید