افزایش مبتلایان کرونا در ایران خودرو

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران: معاون توسعه منابع انسانی ایران خودرو گفت: آمار ابتلای کارکنان این شرکت به کرونا تا هفته گذشته نزدیک به صفر بود اما با آغاز موج دوم کرونا در استان تهران، تعداد مبتلایان در ایران خودرو اندکی افزایش یافت که امری طبیعی محسوب می گردد.

افزایش مبتلایان کرونا در ایران خودرو

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، محمد گلچین راد گفت: آمار ابتلا در ایران خودرو تا هفته گذشته نزدیک به صفر بود اما با آغاز موج دوم کرونا در استان تهران، تعداد مبتلایان در ایران خودرو به عنوان جامعه بیش از 24 هزار نفری نیز اندکی افزایش یافت که امری طبیعی محسوب می گردد.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای ایران خودرو توضیح داد: ایران خودرو پیش از تصمیمات ستاد ملی کرونا، اقدام به بازگرداندن محدودیت ها نموده و بعضی از همکاران تحت ریسک و دارای بیماری زمینه ای از حضور در محل کار منع شده اند.

گلچین راد اضافه نمود: درحال حاضر تمامی کارکنان با ماسک و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محل کار حاضر می شوند و در بعضی از خطوط فراوری، علاوه بر ماسک، استفاده از شیلد محافظ نیز اجباری است. اطلاع رسانی و آموزش کارکنان موثر عمل نموده و آمار انگشت شمار ابتلا در این مجموعه بزرگ شاهدی بر این مدعاست. وی ضد عفونی کردن تمامی سالن های فراوری و سرویس های ایاب و ذهاب را از جمله برنامه های روزانه بیان کرد و گفت: محلول های ضد عفونی و اقلام بهداشتی، به وفور در دسترس تمامی کارکنان واقع شده است.معاون توسعه منابع انسانی با بیان اینکه بازگشت به کار افراد بهبود یافته نیز پس از تایید پزشک معتمد تامین اجتماعی، منوط به تایید سلامت فرد در فرآیند داخلی ایران خودرو است، تاکید نمود: تست های دقیق و سخت گیرانه ای برای بازگشت به کار افراد داریم تا از بهبود کامل آنان اطمینان حاصل کنیم. این موضوع درباره بازگشت به کار افرادی که عضوی از خانواده شان به کرونا مبتلا شده به عنوان افراد مشکوک نیز صادق است.وی شرایط کنترل بیماری را مطلوب توصیف کرد و گفت: فرمانده عملیات مبارزه با کرونای کلان شهر تهران نیز اقدامات ایران خودرو را فراتر از پروتکل های وزارت بهداشت توصیف و عنوان نموده اند که ایران خودرو می تواند به عنوان الگویی از تجربه ای پیروز در کنترل بیماری کرونا مطرح باشد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10379

به "افزایش مبتلایان کرونا در ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مبتلایان کرونا در ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید