افزایش تعداد مسافر های متروی تهران به 800 هزار نفر

به گزارش دَبی بلاگ، عبدالله پور گفت:روزانه حدود 800 هزار نفر از متروی تهران استفاده می کنند و حداقل زمان رسیدن قطارها به ایستگاه ها را به 3 دقیقه کاهش داده ایم.

افزایش تعداد مسافر های متروی تهران به 800 هزار نفر

علی عبدالله پور مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در گفتگو با خبرنگار ، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود 800 هزار نفر از متروی تهران استفاده می کنند و این تعداد نسبتا به ماه های گذشته تغییر کرده و افزایش داشته است. حداقل زمان رسیدن قطار به ایستگاه ها در گذشته 3 و نیم دقیقه بود که این را به 3 دقیقه کاهش داده ایم.

وی ادامه داد:برای ایجاد شرایط بهتر در روز های کرونایی تنها کاری که از ما بر می آید این است که فاصله حرکت قطار ها را کاهش دهیم تا فاصله اجتماعی ایجاد شود. همه مسافران در حال حاضر از ماسک استفاده می کنند و به آن ها آموزش داده ایم تا زمانی که در قطار حضور دارند کمترین صحبت را با هم داشته باشند.

عبدالله پور شرح داد:ایستگاه هایی را در مترو اختصاص به انجام اختیاری تست سریع کرونا داده بودیم و وزارت بهداشت بر مبنای برنامه هایی که داشت به این کار پایان داد. هر زمانی که دوباره وزارت بهداشت بخواهد این کار را شروع کند ما فضای لازم را در اختیار آن ها قرار خواهیم داد و مسئله ای در این زمینه نخواهیم داشت.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: تعداد قطار ها و سرفاصله زمانی که داریم طبق جداول زمانبندی است که انجام می شود و اتاق فرمان ما قطار ها را دقیقا سر زمان مقرر حرکت می دهد، حالا ممکن است در یک ایستگاه ازدحام مسافر به گونه ای باشد که در ها باز نگه داشته شود و تاخیر ورود قطار به ایستگاه ها از ازدحام مسافر است و در برخی اوقات از اشکالات فنی است و مسئله ای برای اجرای سرفاصله های زمانی وجود ندارد. به صورت روزانه و هفتگی این میزان تاخیر ها بررسی می شود که بسیار کمتر از میانگین جهانی است.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 19749

به "افزایش تعداد مسافر های متروی تهران به 800 هزار نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد مسافر های متروی تهران به 800 هزار نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید