افتخار آفرینی ورزشکاران هرمزگانی در رقابت های پرورش اندام قهرمانی کشور

به گزارش دَبی بلاگ، کاروان بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان پیروز به کسب مقام دوم در رشته پرورش اندام و مقام سوم در رشته بادی کلاسیک، مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی کیش شد.

افتخار آفرینی ورزشکاران هرمزگانی در رقابت های پرورش اندام قهرمانی کشور

به گزارش خبرنگاران هرمزگان، کاروان بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان پیروز به کسب مقام دوم در رشته پرورش اندام و مقام سوم در رشته بادی کلاسیک، مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی کیش شد.

مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور در تاریخ 14 و 15 اسفند ماه و با حضور معاون پارلمانی وزارت ورزش دکتر تقی زاده -ریاست فدراسیون دکتر نصیرزاده، دکتر اخلاقی هیات رییسه فدراسیون ورئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان و سایر روسأ هیات ها و مقامات لشکری و کشوری به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

در این رقابت که دو روز پیاپی به طول انجامید در رشته فیزیک حمیدرضا سقایی و علی حیدری از استان هرمزگان مقام اول و پنجم را کسب کردند.

در ادامه مسابقات قهرمانی کشور امید فخاری سروستان، محسن محمودی نیا سید عباس حسینی به ترتیب مقام های دوم، سوم، و چهارم دسته اول رشته بادی کلاسیک را کسب کردند و همچنین صفا مهرام مقام چهارم دسته سوم این رشته را به خود اختصاص داد.

در دسته های سوم، چهارم و پنجم رشته فیزیک کلاسیک محمد سربی، سعید مرادی، حسن رضایی و ساسان افراسیابی هر کدام به ترتیب پیروز به کسب مقام های پنجم، چهارم، سوم و مقام ششم شدند.

در رشته پرورش اندام، در وزن 60 کیلوگرم سیوان تپانچه و محمد جواد خرمی در وزن 65 کیلوگرم مقام چهارم را کسب کردند.

در اوزان 70 و 75 کیلوگرم محسن هادی نژاد و مهرداد آتش افروز مقام سوم را به دست آوردند.

در ادامه رقابت های پرورش اندام در وزن 100 کیلوگرم فرشید افشار فاتح مقام اول و در وزن مثبت یکصد کیلوگرم محمد قائم مقامی صندلی چهارم را به خود اختصاص داد.

در اوزان منفی و مثبت 75 کیلوگرم جوانان، محمد سبحان نظری و نوید دهقانی مقام سوم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

در دسته یک بخش پیشکسوتان رقابت های پرورش اندام قهرمانی کشور محمد جواد خرمی، علی ارزشمند، محسن میری، علیرضا میری مقام های اول، دوم، پنجم و ششم را کسب نموده و در دسته دوم پیشکسوتان علی کشاورز مقام چهارم را کسب کرد.

در نهایت و سرانجام این رقابت حساس کاروان ورزشی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان پیروز به کسب 3 مدال طلا، 2 مدال نقره، 5 برنز و کسب 7 مقام چهارمی، چهار مقام پنجمی و 2 مقام ششمی در این مسابقات بود.

همچنین در سرانجام علی کشاورز ورزشکار پیشکسوت رشته پرورش اندام به عنوان مرد اخلاق این رقابت ها انتخاب و معرفی شد.

این رقابت با در نظر دریافت شرایط بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تالار شهر جزیره کیش برگزار شد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16082

به "افتخار آفرینی ورزشکاران هرمزگانی در رقابت های پرورش اندام قهرمانی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتخار آفرینی ورزشکاران هرمزگانی در رقابت های پرورش اندام قهرمانی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید