استقلال ناشناخته مقابل الهلال پرستاره

به گزارش دَبی بلاگ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره دیدار فردا (دوشنبه) تیم های الهلال عربستان و استقلال ایران نوشت: الهلال تلاش می کند خاطره حذف از مسابقات در سال 2020 که به دلیل شیوع کرونا در تیم رخ داد را پاک کند. استقلال هم امیدوار است عملکرد سال 2013 خود را که توانست به نیمه نهایی رقابت ها برسد، تکرار کند.

استقلال ناشناخته مقابل الهلال پرستاره

هر دو تیم نسبت به دور گروهی با بازیکنانی متفاوت به دبی آمده اند. استقلال با ترکیبی به مصاف الهلال می رود که به صورت گسترده نوسازی شده است. بهترین گلزن استقلال در مرحله گروهی یعنی شیخ دیاباته و همچنین مهدی قایدی، بازیکن مستعد این تیم برای کسب تجربه های تازه، استقلال را ترک کرده اند.

استقلال که خودش را برای فصل آینده لیگ برتر ایران و هم تلاش برای کسب نخستین جام قاره ای در سه دهه اخیر آماده می کند، بازیکنان تازه زیادی به خدمت گرفته است. در مجموع 12 بازیکن از تیم فرهاد مجیدی جدا شده اند و 10 بازیکن تازه وارد استقلال نشان می دهد احتمالاً تیمی ناشناخته مقابل الهلال وارد زمین می شود.

الهلال هم که به نام یکی از بهترین تیم های رده دومی راهی یک هشتم نهایی شد، همانند استقلال با ظاهری تازه به ورزشگاه زعبیل دبی می آید. بازیکنانی چون لوسیانو ویتو و آندره کاریو از الهلال جدا شده اند و موسی مارگا از پورتو و ماتیوس پریرا که فصل گذشته 11 گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند، در ترکیب تیم شهر ریاض دیده می شوند.

به گزارش تسنیم این دیدار ساعت 21.30 فردا (دوشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شهر دبی برگزار می شود.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20129

به "استقلال ناشناخته مقابل الهلال پرستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال ناشناخته مقابل الهلال پرستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید