ادامه تصویربرداری از سرنوشت4 در رباط کریم

به گزارش دَبی بلاگ، تصویربرداری فصل چهارم سریال از سرنوشت در رباط کریم در حال اجرا است و تا به امروز 30 درصد از کار جلوی دوربین رفته است.

ادامه تصویربرداری از سرنوشت4 در رباط کریم

به گزارش خبرنگاران، علی اکبر تحویلیان تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی با اعلام این خبر گفت: در بخش هایی که این روز ها در حال تصویربرداری است، صحنه های مربوط به خانم لیلا بلوکات و آقای مجید واشقانی تصویربرداری خواهد شد. تدوین همزمان سریال هم به وسیله شوکا زندباف در حال اجرا است.

وی درباره رویکرد مجموعه در این فصل اضافه نمود: عمده ترین مساله ای که در این فصل، سریال آن را دنبال می نماید موانع فراوری داخلی بر سر راه جوانان است و در این راه به سودجویانی که در این راه مانع رشد فراوری می شوند اشاره داریم بعلاوه به مسائل استعداد های جوان و خلاق در فراوری توجه می گردد.

در این فصل ساناز سعیدی به گروه بازیگران اضافه شده و بازیگران جدیدی هم به این فصل داستان اضافه خواهند شد.

فصل چهارم مجموعه از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان ساخته می گردد.

فصل چهارم از سرنوشت در 30 قسمت آماده می گردد و به وسیله محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی به نگارش درآمده است. زمان آماده سازی سریال 6 ماه خواهد بود.

در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی همانند مسعود پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مائده طهماسبی، ساناز سعیدی، رابعه مدنی و ... حضور خواهند داشت.

فصل اول این مجموعه به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دوم و سوم به کارگردانی علیرضا بذرافشان سال 98 و 99 روی آنتن شبکه دو رفت.

مجموعه از سرنوشت به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما فراوری می گردد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18963

به "ادامه تصویربرداری از سرنوشت4 در رباط کریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تصویربرداری از سرنوشت4 در رباط کریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید