آپدیت نو الدن رینگ قابلیت ری تریسینگ را به بازی اضافه کرد

به گزارش دَبی بلاگ، به روزرسانی نو بازی نقش آفرینی الدن رینگ یعنی آپدیت 1.09، پشتیبانی از فناوری ری تریسینگ را همراه با برخی بهبودها به آن اضافه می کند.

آپدیت نو الدن رینگ قابلیت ری تریسینگ را به بازی اضافه کرد

از زمان انتشار بازی در فوریه 2022، تیم توسعه به روزرسانی های زیادی را برای آن منتشر کرده است که نتیجه آن رفع مسائل و بهینه سازی متعددی بوده است. در این میان چندین سلاح نیز به همراه برخی از باس ها تغییراتی داشته اند. حال به تازگی کمپانی باندای نامکو جزئیات پچ 1.09 بازی را منتشر کرده و ظاهرا یک ویژگی تازه به بازی اضافه شده است.

این به روزرسانی روی همه پلتفرم ها در دسترس است و قابلیت ری تریسینگ را به نسخه های پلی استیشن 5، رایانه های شخصی و ایکس باکس سری ایکس بازی اضافه می کند. از طرفی این آپدیت تغییراتی را در حالت PvP بازی در راستای متعادل ساختن هرچه بیشتر آن ایجاد کرده است. در حالی که اثربخشی بسیاری از حملات با این آپدیت کاهش یافته است، بازیکنان باید توجه داشته باشند که این تغییرات مختص حالت PvP است و بر گیم پلی اصلی تاثیر نمی گذارند.

در این میان تغییراتی جزئی نیز نظیر کاهش اندازه هیت باکس دشمنان هنگام حمله با انواع خاصی از سلاح ها و تغییراتی در Ashes of War اجرا شده است که سرعت حمله آن ها را تا حدی افزایش داده است. از طرفی ظاهرا باگ های متعددی با این به روزرسانی رفع شده اند و به طور کلی تجربه را بهبود می بخشند.

گفتنی است که کاربران کنسول ها برای بهره بردن از ری تریسینگ کافی است که به Game Options رفته و گزینه Ray Tracing را انتخاب کنند. کاربران رایانه های شخصی نیز باید به منوی Graphics رفته و Ray Tracing Quality را انتخاب کنند. طرفداران برای اجرای الدن رینگ با ری تریسینگ، با رزولوشن 1080p و تنظیمات گرافیکی پایین، حداقل به کارت گرافیک GeForce RTX 3060 Ti یا Radeon RX 6700 XT نیاز دارند. این در حالی است که برای اجرای بازی در تنظیمات گرافیکی بالا گیمرها باید به GeForce RTX 3070 Ti یا Radeon RX 6900 XT دسترسی داشته باشند. در نهایت باید دقت داشته باشید که رزولوشن و فریم ریت بازی با فعال بودن این ویژگی ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد.

الدن رینگ هم اکنون برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی در دسترس است. شما می توانید جزئیات کامل آپدیت تازه بازی را از این نشانی مطالعه کنید.

منبع: Gematsu

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

30,333,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

15,623,950 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,590,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

2,695,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 29750

به "آپدیت نو الدن رینگ قابلیت ری تریسینگ را به بازی اضافه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت نو الدن رینگ قابلیت ری تریسینگ را به بازی اضافه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید